سلام

من دختر نوجوان و درونگرا هستم . میخواستم بدونم نظر شما مردم درمورد افراد درونگرا و آدم هایی که اهل درس هستند و اهل بیرون رفتن نیستن . یا پایه شیطنت های بچگانه نیستن (شیطنت نه با غیر هم جنس ) .... چیه؟ براتون نیروی دافعه دارن؟

دوست دارین با افرادی که این طور ساکتن و یکم خجالتی به نظر میان دوست شین؟ خیلی دلم میخواد بدونم اگر شخصیت خوب و جالبی نیست درونگرایی ..شخصیتمو برون گرا کنم . چون تا الان تو روابط اجتماعیم ضعیف بودم . دیگه خسته شدم از درس و میخوام نقاط اساسی تری و تو خودم تقویت کنم از لحاظ ابعاد شخصیتی .

خدا خیرتون بده خیلی نیازمند کمکم.

راهنماییم کنید


مرتبط با درونگرایی و برونگرایی :

رابطه درونگرایی و میل جنسی

ازدواج دختر برونگرا با پسر درونگرا

نامزدم حالت درونگرایی داره حرف هاش رو به زبون نمی تونه بیاره

درونگرایی عیب نیست. با درونگراها مهربان باشیم

تجربیات شما در مورد نحوه رفتار با همسر درونگرا

چطور از حالت درونگرایی خارج بشم ؟

خانم های درونگرا دوست دارن شوهرشون هم درونگرا باشه ؟

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

درونگرا بودن مرد در زندگی زناشویی تاثیر منفی داره ؟

چگونگی تبدیل یه انسان درونگرا به برونگرا و اجتماعی

ویژگی های مثبت افراد درون گرا و چند سوال

آیا درونگرا بودن و گرم مزاجی با هم ارتباط دارند ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل درونگراها (۳۵ مطلب مشابه)