آیا ذات پیشنهاد نامناسب بعضی مردها دلیل می شود برای مخالفت با حضور همسر در شبکه های اجتمای؟

سلام کاربران أرجمند

بنده سعید کرمی یکی از شریط ازدواجم بنده در آینده این است که همسرم نباید عضو گروه های شبکه أجتماعی بویژه تلگرام شود. البته خود بنده هم در مثلا تلگرام عضو هستم اما خدا گواهه گروه هایی نمیرم که خانمها توش هستند و تنها برای ضرورت ضروت در تلگرام خواهم بود بنده بجز یکی دو تا گروه که اونم ضروری ضروریه تازه اونم همکلاسی های دوران ارشد هست برای خبر نمره و استاد و... بعد مدرک گرفتن هم از گروه میام بیرون. تازه اونم مجردم وگرنه متأهل بودم نمی رفتم توی اون گروه.

البته همسرم از شبکه های اجتماعی البته می تواند استفاده کند برای احوال پرسی خانوادش یا و اینکه با دوستان خانمش در ارتباط باشه اما اینکه در گروه هایی عضو شود که آقایان در آن هستند برام پسندیده نیست نه اینکه به همسرم شک داشته باشم بلکه از این ناراحتم که در اونجا افرادی ( نه همه ) هستند بدون اطلاع دقیق از اخلاق طرف و اینکه متأهله  از راه آزمون و خطا میان پیشنهاد دوستی یا پیشنهاد های نامناسب می دهند به خانمها.

درسته خانم اگر مورد اعتماد باشه پاسخ طرف را نمی دهد یا پاسخ دندان شکن می دهد به طرف اما قضیه به این سادگی ها نیست...

اولا احتمال اینکه سر انجام در برابر یکی ازین پیشنهادها وسوسه شود وجود داد چون هم نفس انسان تنوع طلبه (گاهی نه همیشه) هم شیطان خیلی خیلی قدرتمنده مگر کسی که خداوند یاورش باشه.

دوما اصلا به فرض اینکه همسر بنده پاسخ طرف را نداد و تسلیم نفس و شیطانم نشد اما طرف ممکنه بگه که اگر فلانی خانمی خوب بود نمیومد توی این گروه تا من بهش پیشنهاد دوستی بدم یا حتی با من دهن به دهن بشه.خانم بنده حتی اگر پاک پاک باشه اما همینکه میره توی اون گرو هایی اجتماعی که انواع آدمها توش هست و چنین پیشنهادهایی می دهند بهش خلاصه خیلی سخته برای من...

کاربران أرجمند نظرها یا انتقادها و تجربه های شما در این زمینه چی هست بفرمایین تا بنده بعدها نتیجه گیری منطقی تری داشته باشم.البته این روش بنده در برابر حضو همسر در شبکه های اجتماعی  نظر شخصی بنده هست و شاید مردی دیگر مانند من فکر نکند.پیشا پیش ممنونم از همه شما.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)