سلام

من یه دخترم 24 سالم هستش ، راستش سال پیش ارشد قبول شدم اما نرفتم امسال بازم ازمون ارشد دادم شهر خودم رشته ای که میخونم رو نداره البته روزانه داره که من رتبم در اون حد نیست مجبورم برم شهر دیگه ای .

حالا مشکل من این نیست اینه که خانوادم با هم درگیرند سر یه سری مسایل که اگر من نباشم دعوا دو برابر میشه نمیدونم چکار کنم خیلی سر در گمم از خدا هم خواستم راه درست رو بذاره سر راهم .

از شما دوستان هم مشورت میخوام با این اوصاف من چکار کنم اگر برم تمام دلم پیش خونه هستش چون دعواهاشون هم بعضی اوقات بالا میگیره می ترسم  نباشم چیزی بشه که نباید بشه آخه وقتی من هستم خیلی بیشتر رعایت میکنن نمیدونم چکار کنم برم دنبال درس و زندگیم یا بازم بمونم یه سال بخونم شاید روزانه قبول شدم و حداقل موندن من از دعواها کمتر بشه ؟

شما به جای من باشید چکار میکنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)