سلام دوستان عزیز

من به تازگی در رشته دندانپزشکی دانشگاه ازاد قبول شدم با توجه به هزینه زیاد تحصیل این رشته در دانشگاه ازاد تصمیم گرفتم که یه منبع درامدی برای خودم دست و پا کنم و به فکر کار کردن در زمینه کاشت ناخن افتادم چون یکی از دوستای دبیرستانم این کار رو توی خونه انجام میداد و مشتری های زیادی هم داشت البته درامد انچنانی هم نداره ولی بالاخره از هیچی بهتره .

حالا میخواستم اگه شما دوستان دراین رابطه اطلاعاتی دارین در اختیارم قرار بدید و اینکه باید حتما دوره خاصی رو نزد فرد خاصی بگذرونم یا اینکه از طریق کلیپهای توی اینترنت هم میتونم یاد بگیرم و توی شهر کوچکی مثل بروجرد ( من دانشگاه ازاد بروجرد قبول شدم ) چقدر میتونم درامد داشته باشم از این راه و اینکه بنظرتون برای من که هیچ تجربه و اطلاعاتی در این زمینه ندارم همچین چیزی عملی هست یا نه؟ 

 

مرتبط:

میخوام در مورد کاشت ناخن بدونم  


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)