سلام دوستان

من شرایط خوبی به لحاظ خانواده و اخلاق و وضع اقتصادی و اجتماعی و تحصیلی و زیبایی و ... دارم  .

تنها مشکل من شرایط جسمیم هست که متاسفانه طی یک جراحی ستون مهره ها به نخاعم آسیب وارد شد و آسیب نخاعی شدم..و روی ویلچر میشینم .

حالا سوالم از دوستان این هست وقتی کسی ازم خواستگاری میکنه چطور به این باور برسم که به خاطر ترحم نیست؟ به نظرتون در جواب این سوال که از طرف مقابلم میپرسم چه جوابی رو باید بشنوم ؟

چرا من رو انتخاب کردین؟ از این جمعیت هشتاد میلیونی چرا من؟ نا گفته نمونه که مثلا طرف من رو در محیط دانشگاه دیده و خواستگاری کرده و چیزی از خونواده و...نمی دونه و یا در فضای مجازی دیده خواستگار کرده و چیزی از من نمی دونه؟

چطور باورش کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)