ساعت دیواری بنفشه

با کمی خلاقیت می توانید یک دیوار بی روح را به باغچه ای از بنفشه های درخشان تبدیل کند . یک باغچه دیواری ! آن هم با گلهای کوچک و بزرگ .
دکوراسیون گرم ایرانی به یک ساعت دیواری فانتزی زیبا نیاز دارد . بنفشه طراحی شده تا روی دیوارهای پذیرایی پشت مبل های چند نفره با پارچه های فانتزی و گلدار یا بالای تلویزیون در اتاق تلویزیون ویا در بالای تخت خواب در اتاق خواب نصب شود . ابعاد بزرگ ساعت بنفشه مساحت زیادی از دیوار شما را پوشش می دهد و با توجه به طراحی زیبای آن مانند یک تابلو چشم مخاطب را از هر جای خانه به خود خیره می کند .

ساعت دیواری بفشه

قطعات زیاد و ابعاد بزرگ ساعت اجازه می دهد تا با کمی خلاقیت و سلیقه ، طرح خود را روی دیوار نصب کنید . با کم و زیاد کردن فواصل حلقه ها و یا نزدیک و دور کردن گلها ، ساعت بنفشه خود را متفاوت و منحصر بفرد کنید .
صفحه اصلی ساعت قطری 22 سانتی متری دارد و اعداد ساعت بوسیله نشانه ها و نگین های درشت کار شده که خواندن ساعت را آسان می کند . نگین های کار شده روی ساعت براق است و تراش روی نگین از هر زاویه ای انعکاس بالایی دارد . موتور و عقربه های ساعت نیز روی این صفحه قرار  و بوسیله یک میخ روی دیوار قرار می گیرد .

ساعت دیواری بفشه

جذابیت ساعت بنفشه با وجود حلقه های نگین کاری در اطراف ساعت چند برابر شده است و به درخشندگی ساعت افزوده است . کافیست ساعت را زیر منبع نوری مانند مهتابی و یا هالوژن های متمرکز قرار دهید تا درخشش نگین ها چشمانتان را خیره کنند .
نگین های کار شده روی حلقه ها بصورت کاملا دقیق و بدون خطا روی حلقه ها سوار شده است .


گلهای نگینی ساعت بنفشه نیز طراحی جذابی دارد . نگین های ریز روی پرچم ساعت و نگین درشت در وسط گل در کنار حلقه های نگینی چشم نوازست . می توان با کمی خلاقیت گل ها را بیرون از رینگ و در کنار ساعت استفاده کرد تا سطح زیر پوشش ساعت را بزرگتر کرد .
گلها و حلقه ها بسیار سبک بوده و دارای ضخامت پلکسی سه میلی متری می باشد . برای نصب این حلقه ها چسب دوطرفه فومی در بسته ساعت قرار گرفته است تا نیازی به سوراخ کردن دیوار نباشد . این چسب ها با کمک سشوار از دیوار جدا شده و قابل جابجایی اند . جدا کردن چسب های دو طرفه به دیوار صدمه ای نمی رساند .


نوع بسته بندی: این ساعت در بسته بندی کارتون سایز 30 در 30 تقدیم شما می باشد که پس از نصب به سایز اصلی تبدیل می شود  

متعلقات :موتور ساعت ، عقربه دقیقه شمار و ساعت شمار ، چسب دو طرفه 

طریقه نصب: راهنمای نصب ساعت برای شما ارسال می شود و به راحتی توسط نوعی چسب نواری مخصوص دو رو که ساخته شده برای همین نوع ساعت می باشد نصب خواهد شد قسمت موتور نیز توسط میخ کوچکی قابلییت نصب دارد.

نحوه تمیز کردن: فقط کافیست با یک پارچه مرطوب روی ساعت را تمیز کنید  

بر چسب ضد خش ساعت: جهت جلوگیری از خش و خط افتادن بدنه ساعت در حمل ونقل برچسبی به رنگ قهوه ای روی ساعت چسبانده شده است که به محض تحویل می توانید به راحتی جدا کنید.
برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت ( سه روز ) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

خرید ساعت دیواری بنفشه

قیمت ساعت : 45000 تومان