دکوراسیون داخلی منازل این روزها یکی از مهم ترین مسائل در بین هر خانواده به شمار می رود. زیبا بودن محیط داخلی خانه نه تنها بر روی مهمان ها و اطرافیان تاثیر بسیار مناسبی می گذارد بلکه از لحاظی روحی وروانی نیز به اخلاق و رفتار اهالی خانه کمک شایانی می کند و باعث می شود محیط خانه شاد تر و جذاب تر از سابق باشد. با خرید یک ساعت دیواری پانا می توانید زیبایی تحسین بر انگیزی را به خانه خود هدیه دهید.

ساعت دیواری طرح پانا یکی از جدیدترین مدل های ساعت دیواری می باشد که زیبایی بی نظیر و ظرافت خیره کننده آن تکمیل کننده دکوراسیون هر منزلی می باشد. این ساعت دیواری دارای کیفیتی فوق العاده بالا بوده و از موتور  تایوانی بهره می برد.این ساعت از پلکسی گلاس براق ساخته شده است و فوق سبک می باشد.به راحتی نصب می شود، به راحتی جابه جا می شود، به راحتی تمیز می شود.

ساعت دیواری پانا

مشخصات کالا :

ساخت کشور تایوان ، ضمانت 72 ساعت تحویل ،‌ جنس بند پلکسی گلاس ،‌مناسب برای  پذیرایی ، آشپزخانه ، اتاق خواب و محل کار


فرم صفحه گرد عقربه ای ،‌ نوع موتور تیک تاکی تایوانی ،‌ تعداد نگین 200 عدد ، رنگ     مشکی ، سایز 80 در 50 سانتیمتر ، شیشه ضد خش

پلگسی گلاس:
بهتر است بدانید قطعات این ساعت از ورق های پلکسی گلاس براق تایوانی ( ورق های year long و chochen تایوان ) ساخته شده است . متریال استفاده شده باعث می شود اجزای این ساعت در برابر غبار محافظت شده و صفحه نیاز به تمیز کردن نداشته باشد . کمپانی تولید کننده این متریال دارای ISO 9001 در سیستم مدیریت کیفیت می باشد .

پلکسی گلس ماده ای بسیار مستحکم و مقاوم در برابر ضربه است و خاصیت نشکن بودن را به این ساعت اهدا کرده است. موتور مورد استفاده در این ساعت نیز موتور تیکی تاکی تایوانی است که دقت و عملکردی خیره کننده دارد. راهنمای نصب کاملا تصویری همراه با ساعت نیز به  شما کمک خواهد کرد تا به راحتی و در عرض تنها ۵ دقیقه این ساعت زیبا را به صورت کامل روی دیوار نصب کنید و از تماشای ان لذت ببرید.

نگین ها:

نگین های کارشده توسط دستگاه تمام اتومات نگین زن روی صفحات نصب شده اند . مزیت استفاده از این دستگاه نسبت به کار دست :

1- باقی نماندن اثر انگشت روی ساعت

2- استفاده از چسب مخصوص برای نصب و نسبت مناسب چسب برای نصب نگین بطوری که نگین هرگز جدا نشود و اضافات چسب روی صفحه ایجاد دوده نکند

3-سرعت بالای دستگاه و رعایت فواصل مناسب نگین بصوت نرم افزاری و از پیش تعیین شده
صفحه موتور این ساعت بوسیله میخ روی دیوار نصب می شود و بقیه دایره ها بوسیله چسب مخصوص دیوار روی دیوار می چسبند .

ساعت دیواری طرح پانا پر فروش ترین ساعت دیواری در سال ۲۰۱۳ به شمار می رود. ایده اولیه در طراحی این ساعت زیبا استفاده از شکل هندسی دایره است. بزرگترین مزیت دایره داشتن بی نهایت خط تقارن است که زیبایی خاصی را به این ساعت دیواری بخشیده است. استفاده از 200 عدد نگین نیز بر روی بدنه این ساعت زیبایی آن را دو چندان می کند. بدنه ساعت دیواری طرح پانا از پلکسی گلس تایوانی ساخته شده است.

نوع بسته بندی: این ساعت در بسته بندی کارتون سایز 30 در 30 تقدیم شما می باشد که پس از نصب به سایز اصلی تبدیل می شود  

متعلقات :موتور ساعت-عقربه دقیقه شمار و ساعت شمار-قطعات بنده ساعت و قطعات اطراف ساعت  

طریقه نصب: در بسته این ساعت دیواری اموزش تصویری نصب بهمراه چسب وجود دارد و به شما کمک میکند تا ساعت خود را براحتی نصب کنید . نگران جابجایی نباشید چرا که راهنمای نصب برای جابجایی ساعت به شما کمک میکند تا بدون صدمه به دیوار ساعت خود را جدا کنید . ضمنا چسب مخصوص یدک نیز برای این منظور در بسته موجودست

نحوه تمیز کردن: همچنین برای پاک کردن لک و موارد این چنینی دستمال مخصوصی در بسته قرار گرفته تا با تمیز کردن ساعت روی صفحه خش ایجاد نشود


برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت ( سه روز ) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

خرید اینترنتی ساعت دیواری پانا

قیمت ساعت : 29 هزار تومان