بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

من 18 ساله امه و دخترم... فکر میکردم تو جامعه بین مردم خوب بلدم چه جوری رفتار کنم اما الان میفهمم اینطوریام نبوده.. من مهربونی کردن رو دوست دارم به معنای واقعی لذت میبرم وقتی یکی منو انتخاب میکنه برای درد و دل کردن یا کمک خواستن و من تمام وجودمو براش میذارم .

اما یه مشکل دارم بعد از چند مدت فکر میکنند وظیفمه و یکبار بگم نه خون به پا میکنند... یا انتظارات عجیب غریب دارن ازم.. من علامه نیستما کلی مشکل داشتم یکیش همینه .

هر وقت بحثی شده کسی قهر کرده من رفتم طرفش.. و معذرت خواهی کردم حتی اگر مشکل از من نباشه ، چون نخواستم دلش بگیره ازم چون ترسیدم واقعا من مقصرم باشمو خدا قهرش بگیره برا همین اگر یکبار محکم بگم من اشتباه نکردم بهم میگن بگو اشتباه کردم تا ببخشمت... یا با منت اشتی میکنند .

میگم بیخیالش میشم اصلا بی لیاقته اما دلم نمیاد.. دل بکنم میترسم بی معرفت بشم... و اینکه چه جوری مهربونی کنم بی توقع .. !؟
چون به ادما اعتباری نیست یهویی میبینی تمام خوبی هاتو با بدی جواب میدن... و من در اینجور مواقعه واقعا عصبی میشم و شاید حرفی بزنم که نباید بزنم . تمام ترسم از اینه که واقعا حق با اونا باشه و من بد باشم..

و من اشتباه کرده باشم.. و من باید معذرت خواهی کنم.. و من وظیفمه  .. ؟

میترسم خدا بهم بگه من بنده ی بی معرفت نمیخوام.. من بنده عصبی نمیخوام من بنده ی که دل میشکنه نیمخوام میترسم حرفاشون درست باشه بخداااااا بخودش قسم تمام غصه ام اینه خدا حق بده به اونا... چیکار کنم!؟ تو برزخم . من مهربونی کردنو دوست دارم اما انگاری راهشو بلد نیستم حد مهربونی کردن چقده !؟ رفاقت چی!؟  چجوری دل بکنم از ادمایی که امتحانشون رو بد پس دادن!؟

دیگه برام مهم نباشه خوب و بد بودن حالشون!؟ دیگه مهربونی نکنمو سنگ باشم!؟ دیگه باکسی صمیمی نشم همشون رفاقت معمولی بشن!؟ من برای کار که نکردم معذرت خواهی کردم .

از کارایی که خودشون بارها کردن گذشتم اما اونا از کاری که وظیفمه ام نبود نگذشتن.. و مث یه دستمال کاغذی پرتم کردن.. متهم شدم به پست بودن به نامردو بی معرفت بودن گفتن تو خودتو پاک و بزرگ نشون میدی گفتن.. حسه یه بازنده رو دارم.. حس یه اعدامی رو دارم که بی گناه بودو و بردنش پای چوبه دار . من میخوام خوب باشم اما بلد نیستم انگاری .

ممنون میشم کمکم کنین

تنها کسایی که به پام موندن پدر و مادرمه باید چشامو جای تمام بدی هایی که درحقم شد فرش پاشو ن کنم

در پناه حق باشین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)