با سلام خدمت همه اعضای محترم سایت خانواده برتر.

نمیدونم با این مشکلی که برام پیش اومده ازدواج کنم یا نه ؟

پسری هستم 32 ساله با مدارج عالی دانشگاهی و درآمد دائم و نسبتا کم . الان چند ماهی هست که نامزدی کردم ، یه نامزد خوب و مومن که قصد دارم باهاش ازدواج کنم البته یه مشکلی هست که سر راهم پیدا شده و داره منو میترسونه و اون هم اینه که هم میل جنسی ام کم شده و هم نعوظ کامل کامل ندارم.

البته لازم به ذکر هست که زمانی بود که از شدت فشار جنسی خیلی اذیت میشدم ( یعنی تا 28 سالگی هم خوب بودم و حتی موقعی که رفتم دنبال همین خواستگاری نامزدم حداقل مشکلی نداشتم اگر چه نسبت به قبل شور و شوق جنسی قبل ترها را نداشتم ولی شرایطم نشون نمیداد که مشکل جنسی داشته باشم) و خلاصه همیشه از خدا دعا میکردم که یه همسر خوب نصیبم کنه و شرایطه ازدواج به خصوص شرایط اقتصادی برام فراهم بشه
اقدام پزشکی که کردم اینه که یه چکاپ هورمونی و خون و اسپرم هم دادم و هیچ مشکلی از نظر متخصص داده نشده .

خلاصه با این اوضاع اقتصادی و نامعلوم نبوده وضعیت جنسی ما و اینکه درمان میشه یا نمیشه یا اگر درمان بشه موقتی هست یا نه ما را نگران کرده هست و خیلی مواقع میگم کاش میدونستم اینجوری میشم تا وارد این رابطه نمیشدم چون من به خصوص که حق دیگران را ضایع کنم خیلی آزارم میده ( منظورم اینه اگه بخوام نامزدم ول کنم که هم خودم وابستش شدم و هم اینکه نامزد عزیزم نمیدونم چی سرش مییاد و اونم با توجه به اینکه خانوم هست و آسیب پذیرتره شرایط سخت تری داره).

از شما دلسوزان و آگاهان تقاضای مشورت و راهنمایی دارم.