سلام به همه
من تو زندگیم همیشه به خاطر قدم مسخره شدم . یه دختر ظریف و بی بی فیس با قد 151 هستم . تو خیابون که خیلی پیش اومده تیکه بشنوم . اونا برام مهم نیستن . بیشترین ناراحتیم از اطرافیانمه . مثلا خواهرم تا همین چند سال پیش تو بحث و دعوامون برا اینکه اشکم در بیاد بهم میگفت کوتوله . اون موقع 15-16 سالش بود و بعدش میومد معذرت خواهی و میبخشیدمش . یا مثلا بابام همیشه جوری رفتار میکنه که انگار چون قدم کوتاهه پس جدی گرفته نمیشم . همیشه غیرمستقیم جلو بقیه میخواد بگه من قابل ترحم و ناتوانم .
من همیشه دانشجوی زرنگ بودم ، استادمون خیلی از من خوشش اومد یک روز بحث چیزی بود که بهم گفت اعتماد به نفس خوبی داری ولی چیزی که میخوای به ظاهرت هم نمیخوره آخه (منظورش قدم بود) و بعد خندید . با حالت شوخی گفت منم خندیدم اما دلم شکست . از این اتفاقات خیلی خیلی زیاد واسم پیش اومده .
با همه این چیزا اما خدا رو شکر قیافه خوشگلی دارم . اگه همینم نداشتم زودتر از اینا مرده بودم . تا الان خواستگار هم زیاد داشتم و اکثرا هم قد بلند بودند یعنی مثلا بالای 185 . عجیبه که کسایی که خودشون قد متوسطی دارند بیشتر مسخره میکنند . معمولا آدمای قد بلند خیلی باهام خوبن . چه آقا چه خانم .

اما من خورد شدم تو زندگی . شدم یه آدم افسرده که هیچ حسی به آینده ندارم و شوقی واسه دیدن روزهای بهتر ندارم چون تو زندگیم همیشه موفق بودم اما هیچی خوشحالم نمیکنه و چند روز یه بار گریه میکنم .  خدا منو میخواد آزمایش کنه ؟ فقط دوست دارم بخوابم و دیگه بیدار نشم .

مرتبط:

بی بی فیس و ریز جثه ام، چکار کنم سنم کمتر به نظر نیاد؟

بی بی فیسم، چیکار کنم که چهره م به سنم بیاد؟

چطور میشه با یه دختر بی بی فیس برای ازدواج آشنا شد؟

ازدواج با دختر بی بی فیس

چون چهره م کوچکتر از سنم نشون میده، هیچ خواستگاری ندارم

بی بی فیسم، چکار کنم که دیگران مثل یه دختر 15 ساله باهام برخورد نکنن

چهره م بی بی فیس هستش، علت جور نشدن ازدواجم اینه؟

دختری قد کوتاه و بی بی فیسم، شانسی برای ازدواج دلخواهم دارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) مسائل بی بی فیس ها (۱۴ مطلب مشابه)