سلام
من سهند ۲۱ سالمه. علاقه ی شدیدی به زن پوشی دارم. عاشق دامن و چادر و روسری و ... هستم. از وقتی یادمه این شکلی بودم. میدونم برام مشکل ساز میشه این موضوع ولی نمیتونم رهاش کنم.
خودم خونه مجردی دارم و تو خونه همیشه با لباس زنونه هستم. و همیشه دلم میخواد به یه خانم خدمت کنم. ( هیچ علاقه ای به آقایون ندارم. )
راهنماییم کنید چکار کنم.البته به روانپزشک هم مراجعه کردم.میگه بهترین راهش اینه که همراه این کارت یه تجربه ی تلخ همراه بشه که از زنپوشی بدت بیاد.
ولی خب چه تجربه ی تلخی ؟ چکار باید بکنم ؟

پیشنهاد :

آیا من آسکشوال هستم؟

ترنس ها نمی تونن بچه دار بشن؟

ممکنه شخص یک تراجنسی یا یک ترنسکشوال باشه

بررسی مسائل دو جنسه ها در ایران

حاضرید با کسی که تغییر جنسیت داده ازدواج کنید ؟

باید تحت جراحی تغییر جنسیت قرار بگیرم ولی امکانش نیست

یعنی پسره؟ پس چطوری تو مدرسه دخترونست؟

یه رفیق دارم دختره اما خیلی شبیه پسراست



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)