سلام وقت بخیر

خونه ما 6 ماهه که ساس پیدا شده و زندگی رو برامون سخت کرده و خواب رو ازمون گرفته. وسواس گرفتم و همش فکر میکنم تو لباسمه و بدنمو خیلی معذرت میخوام میخارونم و زخم شده. هر چقدر سم ساس از اینور و اونور گرفتیم و زدیم فایده نداشته. کم شده ولی کامل از بین نرفته جدیدا زیاد تر هم شده مثلا دیشب سه تا روی تشکم پیدا کردم و خواهرم 4 تا!!!
اینم اضافه کنم که حدودا 7 سال پیش هم پیدا شد ولی با سم پاشی راحت شدیم الان باز دوباره اومده.
دوستان هر کس هر چی میدونه بگه که خلاص بشیم از دستشون. دارن میرن قاطی جهازم بعد ماه رمضون هم عروسیمه استرس دارم خونه خودم دیگه نباشه و راحت باشم از دستشون.
متشکرم


مرتبط:

یه دختر مجرد چه هنرها و مهارت هایی رو باید یاد بگیره ؟

نمی خوام دختری باشم که هیچ هنری جز درس خوندن بلد نیست

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره؟

آیا دختران امروزی به هنر آشپزی اهمیت میدن؟

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره ؟

صفحه نکته های خانه داری

چه زمانی به یه دختر میشه گفت کدبانو؟

زن زندگی ام اما مورد پسند کسی نیستم

آقایون چه خانمی رو زن زندگی میدونن ؟

تعریف شما از مرد زندگی یا زن زندگی چیه؟

مردان از زن زندگی شون چه انتظاراتی دارن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بهداشت فردی (۳۹ مطلب مشابه)