سلام

من دخترم و یه سوال خیلی مهمی دارم . با توجه به اینکه اینجا افراد مذهبی زیادن شاید کسی بتونه کمکم کنه، من در حال ترک خودارضایی هستم . راه حل واسه ترک نمیخوام چون یکی از کاربرا تو یه پستی یه کانال تلگرام معرفی کرد که واقعا موثره و خیلی بهم کمک میکنه مخصوصا ربات ترک گناهش عالیه.

من با خودم یه قراری گذاشتم که تا ٤٠ روز انجام ندم تا واسه ماه رمضون پاک باشم . همه نماز هامم خوندم این مدت . ولی الان یه اشتباهی کردم خیلی شرمنده خدامم . میدونم کاری که کردم هیچ توجیحی نداره ولی من وسط دوره ام خیلی فشار جنسی روم زیاد میشه و وسوسه شدم رفتم داستان سـ خوندم خیلی تحریک شدم دیدم وضعیت داره خطرناک میشه پاکش کردم مستقیم دراز کشیدم  .

میدونستم اگه حتی خودمو یه کوچولو رو زمین سر بدم ارضا میشم واسه همین هیچ غلطی نکردم ولی ناخوداگاه خودمو سفت کردم و یهو یه جوری شدم که نمیدونم چی بود واقعا نمیدونم من تا الان هزار بار خ.ا کردم ولی تا حالا اینو تجربه نکردم شبیهش بود ولی اوج نداشت انگار یه جریانی بود که داشت رد میشد نفسام ضربان قلبم و ... هیچ فرقی نکرد .

حتی به اندازه یک ثانیه هم لذت یا ارامش کاذب بعد ارضا شدن رو نداشتم . کلا حال روحی و جنسیم مثل ارضا شدن نبود . ولی چون یهو شهوتم خوابید میترسم اتفاق افتاده باشه . راستش مثل همیشه هم بعدش حس گناه و عذاب وجدان نداشتم ولی بجاش خیلی میترسم . میترسم همه تلاشای این سه هفتم بیهوده بوده باشه، البته تا حالا پیش اومده یهو تمام شهوتم فروکش کنه ولی الان اخه یه چیز دیگه هم بود .

همونی که میگم مثل یه جریان گذرا بود حالا من چکار کنم؟ الان دارم گریه میکنم نباید این بار عهدم رو بشکنم . من نمیخواستم خ.ا کنم حتی هیچ دستیم به خودم نزدم فقط اشتباه کردم اون داستان لعنتی رو خوندم، خدا خودش میدونه من نمیخواستم کاری کنم میخوام بدونم دعایی ذکری چیزی هست که من بخونم و خدا این خطامو ببخشه و چلمو ادامه بدم؟

الان روز ٢١ امه اگه برم از اول انگیزم کم میشه سست میشم تازه میخوره به ماه رمضون، لطفا اگه میتونید کمکم کنید.

در ضمن خواهش میکنم نیایید باز بحث راه بندازین نماز و روزه و گناه ؟ داری وجهه دین و خراب میکنی و این حرفا، من فکر میکردم این چیزیه که خودم پیداش کردم و استرس رو کم میکنه وقتی بزرگ شدم فهمیدم چیه و خواستم ترک کنم کمش کردم تا الان که به حرمت ماه رمضون خواستم واسه همیشه از شرش راحت بشم که اینطوری شد .

شما هر جور میخواید قضاوت کنید ولی من معتقدم همون نماز و روزه ها منو از گناهم باخبر کرد و باعث شد به فکر ترک بیفتم.


پیشنهاد :

راهکارهایی برای پایداری در توبه


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)