سلام

بعد از کش و قوس های زیاد و بهره گیری از نظرات افراد مختلف ، طرح ازدواج خانواده برتر با تکیه بر بحث واسطه گری در فضای واقعی رو با استعانت از خدای متعال آغاز می کنیم .

در همین ابتدا باید عرض کنیم که این طرح هیچ شباهتی به روش کار سایت های همسریابی نداره . در واقع ما داریم با روش خودمون ، از طرح جوشکاری ازدواج حاج آقا عالمی ، تقلید می کنیم .

روش های مشارکت در ازدواج خانواده برتر :

1 - با اطلاع خانواده

ایده آل اینه که دختر و پسر با اطلاع خانواده فرم مربوط به خودشون رو پر کنن . بعدش یک یا چند نفر از اعضای خانواده ( پدر ، مادر ، خواهر ، برادر ، عمو ، دایی و ... ) به عنوان واسطه ی ازدواج عضو گروه واسطه گری ازدواج خانواده برتر که در پیام رسان سروش ایجاد شده بشن و با واسطه یا واسطه های ازدواج یه نفر دیگه ارتباط بگیرن .

2 - بدون اطلاع خانواده در مراحل اول

به دلایلی مختلفی عده ای از دختران و پسران مجرد ترجیح میدن که خانواده شون مطلع نشن در این طرح شرکت کردند . اگه فرض کنیم هر کدوم از فرم های آزمایشی توسط یه نفر پر شده باشه ، بنابراین 27 آقا پسر از 36 نفر و حدود 50 خانم از 66 نفر عنوان کردند که خانواده ها در جریان نیستند .

پیشنهاد بنده به شمایی که موافق مطلع کردن خانواده در اول کار نیستید اینه ؛

حداقل یه نفر که شما و خانواده تون اون رو میشناسید وارد ماجرا کنید . این فرد در وهله ای اول می تونه یکی از افراد خانواده ی خود شما باشه . ممکنه مادر ، پدر ، برادر و ... موافق باشه ولی سایر اعضای خانواده مخالف باشن . این فردی که موافق کار شماست می تونه نقش واسطه رو برای شما بازی کنه ، اگه با یکی از افراد فامیل راحت هستید می تونید اون رو واسطه ی خودتون قرار بدید . اگه در فامیل هم کسی رو سراغ ندارید می تونید دوست ، استاد ، ریش سفید محل ، روحانی مسجد و ... رو که خانواده ی شما بهش اعتماد دارن وارد ماجرا کنید .

بالاخره در این دنیا یه نفر هست که شما بهش اعتماد دارید و خانواده تون هم اونو قبول دارن ! همون می تونه واسطه ی ازدواج شما باشه . این فرد یا نماینده ی اون باید عضو گروه واسطه گری ازدواج خانواده برتر در پیام رسان سروش بشه . اون جا بهش میگیم که باید چکار کنه .

عده ای ممکنه حاضر نباشن هیچ کدوم از کسانی که اونو میشناسن از مشارکت شون در این طرح مطلع بشن . برای این ها چکار باید کرد ؟

این عده ، باید مدتی منتظر باشن ، برای این ها هم یه فکری دارم . بستگی داره این طرح تا چه حد و با چه سرعتی به پیش بره .

بعد از دریافت نظرات شما ، لینک فرم های اصلاح شده رو اینجا قرار میدم . نکته ی مهم و قابل اطیمنانی که در مورد این فرم ها وجود داره ، اینه که شما مجبور نیستید شماره ، آی دی تلگرام و ... رو در فرم ها وارد کنید چون راه ارتباطی شما با این طرح واسطه ای هستش که انتخاب می کنید . بنده فقط یه ایمیل و یه کد 10 رقمی از شما دریافت می کنم که ان شاء الله بعد از ازدواج برای مشورت دادن به شما ازش استفاده می کنیم .

قرار نیست وقتی ازدواج کردید شما رو رها کنیم ، شما با ارائه ی اون کد 10 رقمی و آدرس ایمیل ، از حمایت مشورتی خانواده برتری ها به صورت ویژه برخوردار خواهید شد .

همین طور قصد داریم با تشکیل گروه های شهری در پیام رسان سروش ، در بحث اشتغال و مسکن هم به شما مشورت بدیم .

نکات مهم :

1 - اگه می خواید فرم پر شده ی خودتون رو داشته باشید در سروش به صورت خصوصی ، آدرس ایمیل و کد 10 رقمی موجود در فرم تون رو بدید .

2 - در صورتی که تمایل دارید بعد ها بتونید فرم تون رو ویرایش کنید حتما باید یه جیمیل فعال داشته باشید

3 - اگه ایمیل ندارید در قسمت " رایانامه " یه عبارت فرضی ولی با ساختار ایمیل وارد کنید .

مثلا dddd@fgf.dgf

4 - آدرس ایمیل ( واقعی یا فرضی ) و کد 10 رقمی رو جایی یادداشت کنید .

5 - اگه مایل نیستید به سوالی جواب بدید در قسمت " پاسخ شما " یه علامت مثل - ، + و ... قرار بدید .

6 - دقت بفرمائید که هدف ما فقط ازدواج کردن نیست . نمی خوایم در همون سال اول به دلیل عدم آشنایی طرفین با زندگی زناشویی کار به جدایی بکشه . بنابراین فعلا فقط کاربران خانواده برتر در این طرح شرکت کنن چون بالاخره خانواده برتری ها با خوندن پست ها ، نظرات و مطالب آموزشی مختلف تجربیات خوبی در مورد زندگی زناشویی کسب کردند که بعد از ازدواج به دردشون می خوره . کاربران خانواده برتر از دختران و پسران مجرد آموزش ندیده یه سر و گردن بالاترن .

بنابراین کسانی که آموزش ندیدند حداقل یک ماه باید پست ها ، نظرات و مطالب آموزشی رو بخونن و بعد فرم پر کنن .

آدرس فرم مربوط به آقایان متقاضی شرکت در این طرح ←

آدرس فرم مربوط به خانم های متقاضی شرکت در این طرح← 

نکته :
بعد از پر کردن فرم ، در صورتی که مایل هستید فرم پر شده ی خودتون رو در سروش دریافت کنید ، کد 10 رقمی و ایمیل تون رو به صورت خصوصی در پیام رسان سروش به بنده بدید تا فرم رو در قالب پیام براتون ارسال کنم .
فرم های شما باید توسط واسطه ی شما در گروه قرار داده بشه .

آمار فرم های پر شده  :    آقا 29  و خانم 41

موفق باشید


پست واسطه های ازدواج خانواده برتر رو به واسطه هاتون معرفی کنید :


متاسفانه این طرح متوقف شد

پیشنهاد:

پیشرفت نکردن به خاطر از این شاخه به اون شاخه پریدن

چطوری احساس نیاز به موفقیت رو در خودم تقویت کنم؟

چرا با اینکه میدونیم یه سری کارها برامون خوبه ولی انجام شون نمیدیم؟

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه)