سلام

من مدتیه با همسر آیندم مشکل پیدا کردم اونم اینه که مانتو کوتاه میپوشه و بعضی وقت ها شالش میره عقب و حواسش نیست.

تذکر هم میدم تو گوشش نمیره، نماز هم میخونه اما بعضی وقت ها، مخصوصا نماز صبح هم که دیگه اصلا، دلم میخواد چادر بپوشه اما میگه سختمه البته فکر کنم از ترس دوستانش این کار رو نمیکه میترسه مسخره ش کنن، در باطن دختر خوبیه.

چه راه کارهایی پیشنهاد میکنین بهم که به چادری بودنش قانعش کنم و نمازش رو کامل بخونه؟


مرتبط :

چطوری به همسر آینده ام بگم چادر سر کن ؟

چرا بعضی از پسران مذهبی تمایل به ازدواج با بد حجاب ها دارند

آیا یک دختر مذهبی بعد از ازدواج در دلبری کردن کم میاره ؟

دختران مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن ؟

چرا دخترهای مذهبی از رابطه جنسی متنفرند؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)