سلام

ببخشید من یه سوال دارم امیدوارم راهنماییم کنید، من یه خانوم متاهلم ،همسرم خیلی عصبی هستن، از همون اولش هم همینجوری بود، نه اینکه فقط با من بداخلاق باشه ها،کلا عصبیه، تو خیابون موقع رانندگی، تو محیط کارش، خیلی خیلی زود از کوره در میره و کنترلی روی خشمش نداره، بد و بیراه میگه، حرفای خیلی رکیک میزنه، حتی فحش هایی میده که من واقعا خجالت میکشم، خیلی اهل احترام گذاشتن هم نیست کلا، حالا جدیدا خودشم خسته شده، میگه باید برم پیش روانپزشک، ولی من موافق نیستم، چون اصلا روانپزشک هارو قبول ندارم،فقط یه مشت قرص میدن ،مشکل اصلی رو حل نمیکنن.

من بهش میگم اگه با یه رواندرمانگر کار کنی خیلی بهتره تا اینکه خودتو ببندی به قرص اعصاب، میگه من با حرف زدن و مشاور و روانشناس خوب نمیشم باید دارو بخورم، حالا میخواستم ببینم نظرتون چیه؟ پیش چه دکتری باید مراجعه کنیم؟ کسی تجربه ی مشابه داشته آیا؟ اگه روانپزشک یا روانشناس خوبی در این زمینه میشناسید ممنون میشم معرفی کنید، اگه سوالی هم داشته باشید جواب میدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
معرفی پزشک (۴۷ مطلب مشابه)