سلام دوستان خانواده برتری

دختری بیست و چند ساله هستم . مدتی هست که مشکلی برام پیش اومده ممنون میشم کمکم کنید .

به دلیل یک سری مشکلات مدتی هست با یکی از اعضای فامیل درجه دو ولی نزدیک یعنی بعد از بابا و مامان و خواهر برادر ، فرضشون کنید که برام خیلی محترم هستند و تقریبا همسن مادرم هستند به مشکل خوردم ، رفتاری از ایشون دیدم که بسیار به من برخورد و ناراحت شدم  .

اصلا توقع چنین چیزی رو نداشتم و این مدت تقریبا یک سال خیلی شکستم، قلبم از درون متلاشی شد چون چنین توقعی رو نداشتم. یه جوری به گوش ایشون رسوندم که من ناراحت شدم چون واقعا توقع نداشتم،  و قرار بر این بود که از دل من دربیارند با صحبت و اینا،معتقد بودند من اشتباه برداشت کردم، طبق چیزایی که از اطرافیان شنیدم، اما اقدامی نکردند . واقعا به مرز افسردگی حاد رسیدم .

تا اینکه خودم رفتم و بهشون گفتم که ناراحت هستم ازشون و با اینکه میتونستید هیچ اقدامی نکردند ولی ایشون گفتند وقت نداشتند! گفتند حالا اگر دوست داری بیا هر موقع خواستی صحبت کنیم و...!

اما من از اونجایی که ناراحت بودم قبول نکردم و اینکه از طرز صحبت کردنشون هم ناراحت شدم . انگار که این بنده خدا از من ناراحت بودند،که میگن هر وقت خواستی بیا صحبت کنیم!
دیگه هم چیزی نگفتند و به روی خودشون نیاوردند .

اگر شخصی بودند که میتونستم بهش فکر نکنم بیخیال میشدم، اما من واقعا دوستشون داشتم، و الان به شدت ازشون دلخورم،  تقریبا متنفر شدم، اما باز هم که بهش فکر میکنم گریه ام میگیره که چرا سر همچین چیزی اینقدر رابطه خوب ما خراب شد،اصلا توقع نداشتم . یه جورایی بعد از مادرم این خانم فامیلشان (خیلی نزدیک) برام عزیز بودند.

حالا از شما دوستان راهنمایی میخوام که ببینم چکار کنم که متنفر نشم؟ واقعا احساس میکنم بهم ظلم شده با این کارشون،  آیا شما پیشنهادی دارید؟ بنظرتون باید فراموش کنم این ماجرا رو؟ خیلی تلاش کردم فراموش کنم اما فقط ناخودآگاه بغض و گریه سراغم میاد .

ممنون از شما دوستان بابت راهنمایی هاتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)