سلام وقت همگی به خیر
حدود 9 ماهه به واسطه یکی از اطرافیان با دختر خانمی آشنا شدم البته رابطه در حد ماهی یه بار هم و دیدن بود بدون حتی تلفنی حرف زدن، گاهی اوقات پیام از طریق تلگرام . دلیل خانم هم برنامه ریزی برای رفتن به خارج از کشور و مشغله کاری در این زمینه بود که مثلا : شش ماه دیگه معلوم میشه اگه نرفتم چشم بیشتر  با هم هستیم و بیشتر آشنا میشیم  و اگه رفتم خارج وابسته هم دیگه نشده باشیم و اذیت نشیم . گفتیم باشه قبول مشکلی نیست.
بعد از این مدت میگه نمیتونم برم هم کارم درست نشده هم پشیمون شدم اما بازم حاضر نیست رابطه علنی بشه یعنی حاضر نیست هیچ کدوم از خانوادهای دو طرف از این رابطه اطلاع داشته باشن . رابطه هم شده در حد هفته ای یه بار ملاقات حضوری .
شاید توی جامعه ما از لحاظ عرفی این خانمه که همیشه میخواد رابطه رسمی و بشه از پنهان کاری بدش میاد اما توی این مورد من ، این خانمه که مخفی کاری رو دوست داره و کسی نفهمه و  رسمی شدن این رابطه و خاستگاری رسمی رو انداخته دو ماه دیگه دلیلشم اینه که مشکل خانوادگی داره که نمیتونه بگه وقتی میپرسم مشکل چیه عصبانی میشه .
میگه بیشتر آشنا بشیم حرف منم اینه که رابطه پنهایی و یواشکی مگه میشه آدم شناخت پیدا کنه؟ بدون وجود خانواه ها و بررسی سلایق خانواده ها شناخت بدست بیاد؟ یا نه داره من و با چند نفر دیگه سبک و سنگین میکنه؟ یا دلش دنبال کسی دیگه است میخواد از اون مطمن بشه .
با تشکر از دوستان

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)