سلام

حدود یه ماهی میشه یه پسری تو دانشگاهمون ازم خواستگاری کرده. من کمتر از 25 سالمه و ایشون بالای 25 . ما چند بار با اطلاع خانواده هامون باهم صحبت کردیم. من یه دختر ارومی هستم و سرم به کار خودمه و بیشتر اوقات تو دانشگاه با چند تا دوستای دخترم هستم که با هم صمیمی هستیم.

تا اونجایی که میشه با پسرای همکلاسی و دانشگاه ارتباط ندارم در صورتی که اکثر بچه ها با هم راحتن. معمولا سوال داشته باشم و جزوه بخوام و ... از دخترا میخوام خیلی باید مجبور شده باشم که از پسرا مثلا سوال درسی بپرسم.

این پسری که از من خواستگاری کرده شخصیت برونگرایی داره. با همه راحته. با استاد و دختر و پسر و همه شوخی میکنه. مشکل من برونگرا بودنش نیس. مشکلم اینه که با دخترا واقعا راحته. بقیه هم چون شخصیت فانی داره باهاش راحتن. چند بار اتفاقی دیدم که با فاصله چند سانتی از فیس دخترا ایستاده با لبخند چشم تو چشم داره باهاشون حرف میزنه یا تو اوقات استراحت رفته براشون چایی گرفته با هم نشستن به صحبت و چایی خوردن و خندیدن. 

من این صحنه ها برام منزجر کننده بوده! میخواستم بخاطر همین ردش کنم البته بدون اینکه دلیلشو بگم ولی دوستم گفت تو زیاد حساسی و الان همه همینطورن و مهم اینه که تو رو دوست داره. ایشون رفتاراش جوریه که نشون میده خیلی علاقه داره طوری که دوستامم کاملا متوجه میشن.

این چند باری که باهاش صحبت کردم متوجه شدم قرآن رو خیلی قبول داره و روزه هم میگیره ولی فک کنم زیاد به نماز پایبند نیست و تقلید و... قبول نداره. با دختری هم تا حالا دوست نبوده. میگه اینو از وفاداری به همسرش میدونه. اخلاقش خوبه و خیلی دست و دلبازه.

من از نظر مذهبی معمولی ام ولی دوست دارم نماز خوندن برای همسرم اهمیت داشته باشه و هنوز نتونستم با این مساله که با دخترا راحته و شوخی میکنه کنار بیام. اخه خودم همیشه تو ارتباط با جنس مخالف خیلی حواسم جمع بوده و مراقب بودم.

نمیدونم این مساله مهمیه یا بقول دوستم من بزرگش کردم ؟

خواهشا راهنمایی کنید.


مرتبط :

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم

عاشق پسری دخترباز و هوسباز شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)