سلام

دو دل بودم که ایا سوالم رو اینجا مطرح کنم یا نه ولی تصمیم گرفتم از شما دوستان کمک بگیریم.

ما 3 تا برادریم ، دو تاشون متاهل هستند و تنها من مجردم . سال قبل یکی از برادرام که تازه ازدواج کرده بود متاسفانه در اثر بیماری مرحوم شد . 

بچه نداشتن و مدتی بعد از فوت برادرم خانومش یا زن داداشم که فامیل هم هستیم برگشت خونه پدرش . از زمانی که برادرم فوت شده همه یه جور دیگه دارن بهم نگاه میکنن .

تازگیا هم می شنوم اکثر اعضای فامیل و خونواده خودم ازم انتطار دارن با زن داداش سابق خودم ازدواج کنم . راستش تصور این کار هم واسه من سخته . ولی خوشبختانه مادرم خیلی منطقی اومد بهم گفت پسرم من بهت اصرار نمیکنم .

من می خوام  ازت اگه خودت راضی به این کار شدی  این کارو بکنی ولی اگه خودت نخوای من مجبورت نمیکنم. راستش خیلی گیج شدم هم دلم واسه زن داداششم می سوزه اخه 19 سالشه سنی نداره که تو این سن بیوه شده و از وقتی هم که اومد سر زندگی با داداشم یه روز خوش ندید .

همش بیمارستان و پرستاری از داداشم و غصه خوردن تو یه سال زندگی مشترک بود و انصافا هم پشت داداشم رو خالی نکرد و تا اخر باهاش بود . ولی تقدیر سرنوشت دیگه  اینو  واسش رقم زد.

از طرف دیگه خیلی واسم سخته حتی فکر کردن به این ازدواج . حالا از شما می خوام بنده رو راهنمایی کنین و از محاسن و معایب چنین ازدواجی بگین . 


مرتبط با ازدواج خانم های مطلقه:

با چه استدلال هایی پدرم رو راضی به ازدواج با یه خانم مطلقه بکنم؟

یه خانم مطلقه چقدر شانس ازدواج مجدد دائم رو داره ؟

مزایا و معایب زندگی با خانوم مطلقه

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

کسی هست که با یک خانم مطلقه ازدواج کرده باشه ؟

چرا ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رایج شده؟

ازدواج پسر مجرد با دختر مطلقه

بعد از ازدواج با یه خانم مطلقه چه چیزهایی ممکنه آزارم بده ؟

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

چرا عده ای از پسران مجرد با مطلقه ها ازدواج می کنند ؟

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند

آیا موضوع مطلقه بودن خانم حتما باید به خانواده ی خواستگار گفته بشه؟

به خواستگارم گفتم دختر نیستم گذاشت رفت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)