سلام

کسی از خودم خواستگاری کرده که 1 سال از من کوچکتره، تحصیلاتش دیپلم هست، اما از بچگی کار کرده، اموال زیادی برای خودش جمع کرده، مغازه داره و تو کار ساخت و سازه، ماشین زیر پاش از خونه ما گرونتر هست، اهل دود و دم و رفیق بازی و دختر بازی نیست، قبلا ورزشکار بوده، واجبات رو انجام میده، خیلی هم غیرتی هست، اما می ترسم بیاد خونه مون.

چند بار گفته شماره خونه تون بده با پدرت حرف بزنم، ما بر حسب تصادف در حادثه ای که برای کار پیش اومده بود آشنا شدیم، چند روز اول مشکلات کاری حل می کردیم، بدون اینکه از شرایط و اموالش بدونم، اما من دو تا مدرک دانشگاهی دارم و شاغل هستم، دارای شرکت و کار برای خودم، اما از لخاظ مالی در حد اون اقا نیستم، اون آقا لهجه غلیظ شهرستانی داره که تو ذوقم می خوره.
می دونم که فهم و شعور به سواد آدم ها نیست، چون قبل این آقا خواستگاری داشتم که از هم لحاظ کامل بود، دانشجوی دکترا، از لحاظ مالی تکمیل، اما در حین رانندگی به مردم فحش می داد، توهین می کرد، به شکلی که گاهی در حین عصبانیت به من هم فحش می داد.

در تحقیقات کسی ازش راضی نبود (نظامی بودش) که دلیل طلاق نامزد قبلش به دلیل دست بزن داشتن بوده، اما این آقا تو محل (براساس کمی تحقیقاتم) می شد روش حساب کرد، اعتبارش تو کار و محل خوب هست، فقط میگه کسی رو میخوام که منو برای خودم بخواد، اگه بی پول شدم منو ول نکنه، می دونم با شرایطی که اون داره می تونه با بهترین دختر و ثروتمندترین فرد ازدواج کنه، اما میگه نمی خوام، همه برای پول میان
می خوام بهش جواب بدم اما مردد هستم؟!
نمی دونم، شاید بعدا کسی با این شرایط (با توجه به سنم که هر کسی می امد یا مطلقه یا همسر فوت کرده بودن- از لحاظ تحصیلات و مالی خیلی پایین بودن) برام نیاد؟
گیج شدم چی کار کنم؟!


مرتبط:

پسری رو که از لحاظ سنی و تحصیلی پایین تره رد کنم؟

می خوام با پسری که دو سال ازم کوچکتره ازدواج کنم

زنی 36 ساله هستم که عاشق پسری 25 ساله شدم

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

در 28 سالگی خواستگار پاسداری دارم که یک سال ازم کوچکتره

پسر مورد علاقم یک سال ازم کوچکتره

خواستگار دلخواهم یه سال ازم کوچکتره، جواب رد بهشون بدم

نظر دخترها در مورد ازدواج با پسری که 6 سال کوچکتره چیه ؟

دختری هستم که عاشق همکارم که 7 سال ازم کوچکتره شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) ازدواج با دختران شاغل (۲۶ مطلب مشابه)