سلام به همگی
دختری 22 ساله و مجرد هستم . میخوام بدونم یه آدم مگه تا چه حد میتونه بخشنده باشه؟ چقدر فراموش کنه آخه چقدر پشت سر بندازه؟ چطور میشه یه گوش در باشه یه گوش دروازه؟
در گذشته اتفاقاتی برام افتاده ، آدما اذیتم کردن ، بی انصافی کردن ، توهین کردن، آدمایی که دارم باهاشون زندگی میکنم هر وقت ناراحت میشم یاد اون حرفا میفتم و ازشون متنفر میشم حالمو بد میکنن آیا من کینه ایی هستم؟ آخه بهم بگید چطور فراموش کنم؟!
یه دوستی دارم بهم می گفت شوهرش و خانواده شوهرش خیلی حرفا بهش زدن و حتی بهش توهین کردن ولی اون بوده که همیشه کوتاه میومده و حتی اگه تقصیر از مادر شوهرش باشه، اونه که میره و عذرخواهی میکنه و سرشو میبوسه!! یا میگه شوهرش بین بحث برگشته بش گفته تو کلفتی اوردمت که کلفتی من و مادرمو بکنی! دوستم میگه شوهرم که اینو گفت، هیچی نگفتم و بش گفتم آره باشه ! ( مطمئنم اگه من جای این خانم بودم به شدت بهم برمیخورد و حتی شاید دعوا راه مینداختم )
ولی این خانم میگه الان شوهرش بهش احترام میذاره و دوسش داره و اونا فقط حرف بودن که گوشای من یه در بود یه دروازه ! شما میتونید درک کنید؟ چطور میشه در برابر توهین ساکت شد و حرفی نزد؟ کار این خانم واقعا درسته؟ . ممنون میشم نظراتونو بگید .
ولی من اگه کسی بهم توهین کنه بشدت ازش متنفر میشم و حتی اگه ببخشمش از ته دلم نیست و یادم نمیره بعضی وقتا عذرخواهی هم جواب نمیده چون به اون آدم بدبین میشم!... شما چطور؟
حالا منی که اینجوری هستم، بهم بگید چکار کنم مثل دوستم بخشنده باشم و چکار کنم که وقتی شوهر کردم هیچوقت از این جور حرفا شوهرم به من نزنه و همیشه احترام همدیگه رو نگه داریم؟ چون واقعا به آدم بدبین میشم و از چشم میفته، دلم میخواد مردی که قراره تا آخر عمر کنارش باشم همیشه حس خوبی بهش داشته باشم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)