سلام به همه دوستان

من یه عاشق دل شکسته ام . قصه از اون جایی شروع شد که من عاشق یه دختر شدم . سه سال از رابطمون میگذره . عاشقانه همو دوست داشتیم ، اعتمادی بین ما بود که توی هیچ رابطه ای نبود ، صداقتی داشتیم مثال زدنی .

سه سال از عمرمون و احساسمون رو پای هم گذاشتیم . متاسفانه خانواده دختر ( شما بخونید عشقم ) راضی نمیشن به وصلتمون ! . چرا چون بدون اطلاع اونا و غیر سنتی با هم اشنا شدیم .

دلم خونه میدونید چرا ؟ چون پدر و مادرش خیلی خوبن دستی توی کار خیر دارن پدر بزرگش تا حالا چند تا جوون رو بهم رسونده . ولی نمیدونم چرا از بخت بد من با من خوب نیستن ! انگار بهشون گفتن با همه خوب باشن بغیر از من!

توی این سال برای این دختر خانم هیچی کم نذاشتم مثل برگ گل ازش مراقبت کردم رابطه ما عاشقانه بود حد و حدود شرعی رو رعایت کردیم! به امید وصال .

توی این سه سال خیلی سختی کشیدم یه نمونه اش اینکه از اعتبار خودم خرج کردم تا وجه اش پیش خانواده خودم از بین نره! دو سال ندیدمش چون بعد از اینکه به باباش گفت و باباش هم مخالفت سختی کرد بهم گفت تا باباش راضی نشه دیگه نمیاد منو ببینه میگفت دلش راضی نمیشه به باباش خیانت کنه منم راضی بودم به رضای دلش .

دو سال دوری رو تحمل کردم به امید وصال . همیشه پناه غم هاش بودم شریک غصه ها و دردهاش بودم . همیشه پشتش بودم حتی جاهایی که خانواده اش پشتش رو خالی کردن ! بغیر خدا هیچ کسی نمیدونه که چکارهایی من برای عشقم کردم .

یه شب بهش گفتم خانوادهات هیچ وقت نمیفهمن که چکارهایی من کردم ! گفت خدا بهت کمک کنه . قصه مون رو اگه بخوام بگم یه کتاب میشه . توی این سه سال دعا کردم، نماز شب خوندم ، زیارت کردم ، به ائمه متوسل شدم ولی نمیدونم چرا جوابمو نمیدن .

دیشب با خودم گفتم تا کی برم در خونه ائمه و دست خالی برگردم ؟ امشب توی هیئت بازم دلم گرفت باورم نمیشه ائمه دست خالی برگردونن ولی کو ؟ پس چرا جوابمو نمیدن! من که چیز زیادی ازشون نمیخوام!

به کی بگم بچه های حضرت زهرا جوابمو ندادن! دست رد به سینه ام زدن! مگه نمیگن ائمه نگاه نمیکنن که گناهکاری یا نه مگه نمیگن حاجت مسیحی ها رو هم میدن! مگه نمیگن خدا توی ازدواج کمک میکنه! سه ساله برای حلال خدا دارم جون میکنم . دیگه بریدم .

بچه ها برام دعا کنید دعا کنید معجزه بشه منو عشقم بهم برسیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)