بنام خدا

سلام

زود می رم سر اصل مطلب ؛

شاید خیلی براتون عجیب باشه ، عادی ترین قسمت های زندگی شما سخت ترین و دردناک ترین وجوه زندگی یه آدم معمولی دیگه باشه، ببین چیزی که من می خوام باهاتون در میون بگذارم شاید به نظر تون خیلی سطحی باشه ولی دیگه داره از زمین و زمان خسته ام می کنه.

من پسری هجده ساله هستم که بخاطر مشکل بوی بد عرقم که اصلا خودم هم نمی فهمم دیگه دارم افسردگی می گیریم،  برعکس چهره و تیپ و ... که خیلی امروزی و رو فرم هستم اما اصلا نمی تونم مثل یک آدم معمولی داخل اجتماع باشم این خیلی دردناکه.

خیلی دردناکه هر جا میری همه از تو فراری باشن،  اسپری و مام و مواد گیاهی و ...  هزار تا از این چیزا ( به جز سنگ مرداب یا همون سنگ نقره که مضرات استفاده اش رو با چشم دیدم ) استفاده کردم ولی هیچ کدوم فایده نداشت . 

البته این اواخر امیدوار به پودر زاج سفید بودم که اونم کارایی نداشت و بعد از خشک شدن کلا پاک می شد و می ریخت از رو بدن،  دوستان شما راهی سراغ دارین که بتونین کمکم کنید، خواهش می کنم زندگیم به همین مسله پیوند خورده متاسفانه از 16 سالگی اینطور شدم .

بهداشت رو هم خیلی حتی بیش از اندازه رعایت می کنم ولی فایده نداره. کمک کنین بچه ها چیکار کنم ... ؟


مرتبط:

موقعی که هیجان زده میشم عرق می کنم

تجربیات شما در مورد تعرق زیاد و بوی بد دهان

عرق کردن دست ها ربطی ناراحتی قلبی و عروقی و ... نداره؟

استفاده از عمل جراحی برای درمان مشکل عرق کردن دست ها

تجربیات شما در مورد تزریق بوتاکس برای درمان عرق کردن کف دست

دلیل بد بو شدن عرق بدن با وجود رعایت بهداشت شخصی

مشکل عرق کردن کف دست رو در جلسه خواستگاری باید مطرح کنیم ؟

بخاطر مشکل بوی بد عرقم دارم افسردگی می گیریم

زیر بغلم حتی مواقعی که عرق نمیکنم یه بوی بدی میده

کسی اصلا از پد ضد عرق استفاده کرده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) بهداشت فردی (۳۹ مطلب مشابه)