سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان

جواب رد شنیدم ، یه خورده مفصله ...

من پسر هستم ۲۴سالمه ، هفته گذشته من با دو تا از خواهرام و داداش بزرگترم رفتیم خواستگاری . بعد از سلام و احوال پرسی و آشنایی اولیه رفتیم دو نفری با هم حرف بزنیم ، درباره معیار ها و ملاک های اجمالی صحبت کردیم و به یه توافق نسبی رسیدیم من خودم ۸۰ درصد ایشون رو پسندیدم خواهرم هم حسابی پسندیده بودنش و احتمال میدادم ایشونم منو پسند کرده و همه چی حله و میریم جلسات بعدی میایم.

خلاصه از ما برا تحقیق آدرس گرفتن و گفتن ۳ روز دیگه تماس بگیریم . خواهر زادم که با دختره همکلاسی هستن به من گفت دختره به دوست صمیمیش گفته یه خواستگار اومده و ازش خوشم اومده. منو میگی دیگه رفتم اوی عرش ... .

خلاصه روز چهارم خواهر بزرگترم که با هم رفته بودیم خواستگاری تماس گرفت مامانش گفت جواب ما منفیه!!!! حالا منو میگی ... حسابی حالم گرفته شد.

خواهر پرسید: چراااا؟ گفتن منفیه دیگه. خلاصه گذشت ، خواهرم تماس گرفت و شماره همراه بابای دختر رو گرفت تا بابام با پدر دختر صحبت کنن ، مامان دختر جواب داد برگشت گفت ما نخوایم با یکی ازدواج کنیم مگه زوره ؟ خواهرم فرداش اینو بهم گفت که مادرش گفته مگه زوره؟

خلاصه بابام با پدر دختر تماس گرفت که جریان چیه ؟ پدر دختر گفته بود ما چون شما رو نمیشناسیم تمایلی نداریم . بابام قرار گذاشت حضوری با پدر دختر همدیگه رو ببینن و صحبت کنن اما توی قرار حضوری هم پدره باز گفته بود چون نمیشناسیم تمایلی نداریم به این وصلت که بابام حسابی ناراحت شده بود اما چیزی نگفته بود.

خدا وکیلی یکی نیست بگه اینم شد دلیل ؟ خب چرا تحقیق نمی کنید ؟ بد بختیش اینجاست که من چون دختر رو حسابی پسندیده بودم از خواهر زادم شمارشو گرفتم و باهاش تماس گرفتم حالا بماند کارم درست بوده، تماس گرفتم جواب داد گفتم دلیل مخالفتتون چیه گفت پدرتون که با بابام صحبت کرده دیگه ،گفتم آخه نشناختن هم شد دلیل خب تحقیق می کنید!

خداحافظی کردم و یه پیامک فرستادم که تحقیق کنید و بعد تصمیم بگیرین، و پرسیدم نظرتون چیه درباره تحقیق از صبح تا الآن جواب پیامک رو نداد گفتم لابد خودشم مخالفه ،بیخیال شدم برداشتم پیامک دادم که ( شما حق انتخاب دارین و ان شاء الله که خوشبخت بشین و همسر مناسبی نصیبتون بشه) و همه چی تموم شد؟

حالا هم اینکه حسابی شکستم و داغونم و دائم دارم بهش فکر میکنم ، نمیدونم بعد از چند ماه دوباره بریم خواستگاری یا نه؟ ، تماس تلفنی با خودش اشتباه بوده یا نه؟ پیشنهاد شما عزیزان چیه؟ بنظر شما چیکار باید کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)