سلام 

من چادری ام .چادر سرم میکنم .اساسی چادر سرم میکنم ..بدون ساق دست هرگز نمیرم بیرون..ولی اینروزا هوا خیییلی گرمه..ناراحتم .چادرم خیلی تو دست و پامه .بعضی ازین مانتویی هارو میبینما با خودم میگم ببین چه راحته ..دانشجویم.کتاب و جزوه و وسایلام تو دستم چادرمم باید مرتب نگه دارم...بدترش همین هوا گرمیه.میپزم .زمستوناهم همچین خوب نیستا .پالتو زیرش میپوشم خییلی اذیتم. با خودم میگم یعنی خدا بعدا فرقی بین منو واونی که چادر سرش نکرد میذاره ؟؟؟؟؟؟ لابد الان همتون میگید این دور و زمونه چادری ها از همه خراب ترن آدم باید دلش صاف باشه..ولی یه چیزی بگم من از خدا خییلی خجالت میکشم همین خجالتم جلوی خییلی از گناهانی که به فکرم رسیده رو گرفته نمونش همین حجابم...اما میخام بدونم فرق من بعدا با اونایی که چادر سرشون نکردن و راحت رفت و آمد کردن چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)