سلام
کدوم گزینه کاری رو انتخاب کنم؟ دوست من یه دختر 26 سالست که ارشد تغذیه داره و الان بین انتخاب دو کار گیر کرده لطفا با راهنماییتون کمکش کنید.
انتخاب اول کار در شرکت مزمز در ساوه هست که خونه هم بهش میدن. خب آدمایی که تو اونجا کار میکنن بیشتر و کارخونه مسئولات برنده. ولی سه ماه اول حقوقش حقوق حداقله.
انتخاب دوم کاری که در اون جا 13 خانوم کار میکنند با حقوق 1500 . معروفم نیست اما نزدیک خونشونه و سرویس هم داره. الانم در هفته سه روز اینجا میره.
قبلا هم حدود چند سال در ساوه در یه کارخونه برند کار کرده. حالا به نظر شما انتخاب کدوم بهتره؟
خیلی ذهنش درگیره من میخوام کمکش کنم.

مرتبط:

دانشجوی رشته اتاق عمل هستم، میخوام ارشد رو رشته تغذیه بخونم؟

بازار کار رشته ی تغذیه خوبه ؟

بازار کار و آینده شغلی رشته علوم تغذیه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)