سلام

من به تازگی نامزد کردم ، نامزدم از اینکه من به پسر های فامیلمون دست میدم ناراحت میشن . به بعضی از فامیلامون این موضوع رو گفتم ولی برای نامزدم حرف درآوردن که بدگمانه . خانواده ی من حساس شدن و میخوان که نامزدی رو به این بهونه بهم بزنن و همش از نامزدم بد میگن. میگن بعدا اذیتت میکنه، بهت بی اعتماده، مشکوکه و ... .

من نامزدمو دوست دارم نمیخوام ازش جدا بشم . با اینکه گفتم اینارو باز پسرای فامیل رعایت نمیکنن . من قبل از نامزد کردن هم سعی میکردم باهاشون دست ندم ، میرفتم قایم میشدم ولی الان نمیدونم از دستشون چیکار کنم .

این مسئله ی کوچیک برای من شده معضل بزرگ


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)