بسم الله الرحمن الرحیم
حال و هوای دلتون چطوره!؟

بعد از مدت ها اومدم . اومدم که بگم خواهر گلم برادر عزیزم دوست جونم شمایی که این پستو میخونی  ازت یه خواهشی دارم..
بزرگترین مشغله زندگیتو تو ذهنت بیار بزرگترین ارزوت از خدا همین الان چی میخواستی !؟ همه چیو تو ذهنت بیار . اوردی!؟ اگه اوردی بریم سر خواهش بعدی ...
حالا از 1 تا 604 یه عدد بیار .. همون عددی که اول میاد تو ذهنت اونو بگو.. یه عدد یهویی نه از اونا که سه ساعت انتخاب میکنی.. ، انجام دادی!؟ اگه انجام ندادی نرو خط بعدی ..
خب حالا نوبت منه ...
این یه هدیه اس از طرف من اره از طرف من.. به نیت اون دعایی که کردی اون ارزویی که تو دلت هست اون مشغله ازت خواستم از صفحات قران یه صفحه رو بگی.. اون صفحه رو به نیتت میخونم . ازت ممنونم خیلی زیاد میدونستی الان یکی از ارزوهای منو براورده کردی!؟ البته فکر کنم ..
اگر یه لبخند کوچولو رو لبت اومده یعنی ره صد ساله رو یه شبه رفتم.. من که ارزوم خیر شدنه اونم بخاطر لذت این لبخندا کوچولو.. تو اگر خندیدی یعنی منو به ارزوم رسوندی ازت ممنونم ..
ما که پرونده مون سیاهه ، شاید این لبخند شما دل امام زمانمونو شاد کنی.. خدا تو قلب بنده هاشه پس تا میتونی قلب بنده هاشوو شاد کن . برام دعا کن من تمام کاری بود که میتونستم بکنم برای تویی که نمیشناسمت ندیدمته.. اصلا اینا مهم نیست مهم اینه تو بنده ی خدای منی تو پیش خدا ارزش داری پس روی چشمام جا داری... این هدیه رو ازم قبول کن ...
التماس دعا
والسلام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)