سلام  عزیزان 

میدونم سوالم خیلی کلیشه ای هستش ، اما جوابش برام مهمه . راستش من دختری هستم که  یه مدتی ( بیشتر از یک سال ) خودارضایی داشتم و متاسفانه کلی هم فیلم مبتذل دیدم  .

الانم میخوام کنار بذارم ولی موضوعات زیادی فکرم رو درگیر کرده . جدای از اینکه بخاطر گناهش عذاب وجدان دارم نمیدونم به همسر آیندم چی بگم اگه ازم بپرسه خودارضایی داشتی یا فیلم دیدی؟

از یک طرف نمیتونم دروغ بگم چون اهل دروغ نیستم از یک طرفم میترسم این مساله برام یه ویژگی منفی محسوب بشه و آبروم بره ، تازه حتی اگه ازم نپرسه هم بازم عذاب وجدان میگیرم مخصوصا اگه پسر خوب و چشم و گوش بسته ای باشه و تا حالا خودارضایی نکرده باشه یا فیلم ندیده باشه.

واقعا وجدانم به درد میاد که اون پسره پیش خودش فکر میکنه من چه دختر خوبی ام که تا حالا یک تصویر مستهجنم ندیدم ولی در حالی که واقعیت چیز دیگه ایه و من شاید بیشتر از صد تا کلیپ مبتذل دیدم و بارها خودارضایی کردم .

هر چند که اهل دوستی و روابط نامشروع نبودم ولی بازم بشدت احساس کثیف بودن میکنم . ای کاش تسلیم شیطان نمیشدم. شماها حاضرین با همچین دختری ازدواج کنید؟ یا مثلا اگه بعد ازدواج بفهمید همسرتون قبلا خودارضایی داشته ناراحت میشین ؟ راستی بنظرتون چیکار کنم اگه کیس مورد نظرم آدم باحیا و درستی باشه و معلوم باشه اهل این چیزا نبوده ، باید بهش بگم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)