سلام به همه ی عزیزان خانواده برتر ...

من یه دختر بیست و دو ساله هستم که بدجوری تو زندگیم گم شدم... توی منجلابی افتادم که توان نجات دادن خودمو ندارم... زندگیم پر از اشتباه بوده... تو یک  ساله گذشته خیلی اتفاقای بدی واسم افتاده... به همه ی آدما بی اعتمادم... از همه بیشتر به خانوادم... و فقط خدا میدونه که خانوادم باهام چی کار کردن و چه قدر اذیتم کردن...

راستش دیگه هیچ امید خاصی تو زندگیم ندارم... از گذشته فراری ام و از آیندم میترسم... خیلی تنهام... خیلی حس های بدی دارم.... خیلی دلم میخواد خدا کمکم کنه یه زندگی سالم داشته باشم ولی احساس میکنم بین خودم و خدا خیلی مانع درست کردم با اشتباهاتم... میشه شماها برام دعا کنید که خدا کمکم کنه؟!
میشه دعا کنید منم بتونم یه زندگی سالم داشته باشم؟! برام دعا میکنید راه درستمو پیدا کنم و خدا هدایتم کنه؟!

یه پسری تو زندگیم هست که قرار بود با هم ازدواج کنیم ولی به خاطر دعواهای شدید خانواده هامون و اشتباهایی که من کردم همه چی خراب شده... منم هیچ امیدی ندارم که چیزی درست بشه و میدونم که دیگه هیچوقت نمیتونم و نمیخوام هیچ کس دیگه ای جز اون توی زندگیم باشه... بدون اون هم هیچ آینده ای ندارم... میشه برام دعا کنید اگه خدا صلاح میدونه مارو بهم برسونه؟! آخه خیلی بی نهایت دوستش دارم...

احساس میکنم شما ها خیلی دلاتون پاکه... تو رو خدا برام دعا میکنید خدا اشتباهامو ببخشه و کمکم کنه؟!...

واقعا دیگه هیچ راهی تو زندگیم ندارم و خیلی به دعاهاتون احتیاج دارم ...

-------------------

بیشتر بخوانید ... :

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

از رد کردن بعضی خواستگارام پشیمونم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

دوست دارم که اون خواستگارم دوباره بیاد

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟
برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه)