سلام خدمت اعضای سایت
مشکلی داشتم که اگه میتونیید کمکم کنید .
پسری تقریبا ۱۹ساله هستم از بچکی لکنت زبان داشتم و یادمه همیشه تو خودم بودم و سعی میکردم خیلی کمتر حرف بزنم چون مورد تمسخر بچه های دیگه قرار میگرفتم با وجود این که همیشه شاگرد اول بودم .
عرض کنم که با ورود به راهنمایی و دبیرستان مشکلم تا حد زیادی حل شد جوری که با خانوادم و کسانی که صمیمی هستم  روانم حرف میزنم ولی همین که یه نفر ازم میخواد یه مطلبی رو بخونم یا تو دبیرستان که ادبیات رو باید بخونید دچار مشکل میشدم در صورتی که وقتی خودم تنهایی میخونم هیچ مشکلی نداره .
در ضمن خجالتی هم هستم و در برابر جنس مونث حالم بد تر میشه با توجه به اینکه امثال قراره برم دانشگاه واقعا خیلی دلهره دارم . نمیدونم باید چیکار کنم اینم بگم اصلا لکنت زبانم تا اون حد نیست ولی بسته به مکان و اشخاص خیلی فرق میکنه نمیدونم دلیل چی هست آیا کسی اینطوری بوده خوب شده باشه ؟ راه علاجی هست؟
راهنماییم کنید

مرتبط با لکنت زبان:

معرفی کتاب در مورد حل مشکل لکنت زبان

دختران حاضرن با پسری که لکنت زبان داره ازدواج کنن ؟

نظرتون راجع به همسر لکنتی چیه؟

تجربیات شما در مورد درمان لکنت زبان

آیا روش یا تمرینی هست که بشه لکنتم رو درمان کنم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)