سلام

من از بچه های خواننده قدیمی سایتم ولی اینجا اسممو نمیگم که سو برداشت نشه . نمیدونم شما خودتون جزو کدوم دسته از خانواده ها هستید ولی لطفا و خواهشا و التماسا هر نظری رو به اسم آدم مذهبی نشر ندید! اصلا استفاده از این کلمه رو ممنوع کنید تو وبلاگ !

یه خانم مذهبی با نامحرم ارتباط نداره چه خواستگارش باشه چه نباشه

یه خانم مذهبی آرایش نمیکنه چه کم چه زیاد

یه خانم مذهبی حتما پوشش چادر داره نه مانتوی خوب

یه خانم مذهبی اهل دوستی با جنس مخالف نیست حتی به نیت ازدواج

یه آقای مذهبی دوست دختر نداره

یه آقای مذهبی اهنگ یاس گوش نمیده

یه آقای مذهبی نمیگه پوشش زنم به خودش مربوطه دل باید پاک باشه

یه آقای مذهبی دوران نامزدی بدون صیغه محرمیت نداره!!!

خیلی برام زور داره اینجا نظرات و پست هایی رو میبینم که شما خیلی راحت درج میکنید و در اون یه خانم یا یه آقا به اسم مذهبی بودن هر کار دلشون میخواد میکنن و تهش میگن من خیلی پاکم و خیلی خانواده مذهبی دارم!!!

با این درج پستها فقط باعث میشید افراد مذهبی جور دیگه ای تعبیر بشن . یا ما عجیب غریبیم یا دین ورژن جدیدش اومده ما خودمونو آپدیت نکردیم! والا تا ما یادمونه دختر مذهبی دوست اجتماعی نداشته! آقای مذهبی هم ملاکش دور کمر و بببی فیس بودن خانوم نبوده .

باور کنید اینا یه جور تحریف حساب میشه ... خود من تا حالا چندین بار شده انقدر راحت تو سوالات شما گفتن مذهبی هستیم و یه کار حرامی رو به راحتی عنوان کردن که فکر کردم من اشتباه میکنم و رفتم زنگ زدم سوالات شرعی... در این حد روم تاثیر گذاشته که میگم نکنه واقعا فلان مورد اشکال نداره من اشتباه میکنم!!!

آقا جان  حلال محمد حلال إلى یوم القیامة و حرام محمد حرام إلى یوم القیامة....
و السلام!

لطفا دیگه هر کسی لفظ مذهبی رو برای خودش به کار نبره... چی کار دارید به مذهبی و غیر مذهبی بودن ؟سوالتونو بکنید بره دیگه

تو دلتونم به من نگید برا ما جا نماز آب نکش! من هیچ وقت تا حالا نگفتم من مذهبی هستم! با کسی هم صحبت میکنم میگم سعی میکنم رعایت کنم ... اونوقت نمیدونم چه طور بعضیا انقده راحت میگن ما مذهبی هستیم بعد حرف از ارتباط با نامحرم و ... میزنن .

امضا
یک بانوی به شدت عصبانی !!!


بیشتر بخوانید ...

کلمه کلیشه‌‏ای مذهبی

پسر مومن و مذهبی و با ایمان دقیقا کیه ؟

انگار می خواید سر به تن مذهبی ها نباشه

آیا من آدم خشک مذهبی هستم ؟

چرا مذهبی ها نمیتونن عادی با زن ها برخورد کنن؟

هر آدم مذهبی که مومن واقعی نیست

حد بین مذهبی بودن یا نبودن کجاست؟

من که نفهمیدم مذهبی به کی میگن

آیا مذهبی بودن عقب ماندگیست ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)