سلام

ضمن تبریک عید فرخنده مبعث به همه کاربران خانواده برتر

و با احترام به نظرات و وقت کاربرانی که همراه همیشگی پست های ترنم مناجات هستند ؛

به منظور کوتاه شدن متون، قسمت اندکی برای تامل و ترنم مناجات ،جدا میشود .

سعادتمند باشید.

ترنم مناجات.


 از دعاهای انحضرت است  در طلب پرده پوشی و حفظ

خداوندا

درود بر محمد و ال  او فرست

و بستر کرامت برای من بگستر 

و مرا در ابشخور رحمتت دراور 

و در میان بهشت جای ده 

و داغ رد بر من منه

و به نوامیدی ام باز مگردان

و به بدکرداری کیفر مفرما 

و در اعمال من خرده گیری روا مدار 

و راز مرا اشکار مکن 

و نهان مرا هویدا مساز 

و کردار مرا به ترازوی عدل  مسنج  

و باطن مرا پیش مردم ظاهر مساز

هر چه اشکار شدن ان ننگ  من است، نهان دار

 و آنچه مرا نزد تو رسوا می‌کند، در پرده گذار 

به خشنودی خود مرا بلند مرتبه ساز

و به آمرزش خود عزّتم را به کمال رسان

و مرا در سلک  اصحاب یمین  جای ده  

و در راه امن سالک گردان

و در گروه رستگاران قرار ده

و بزم  نیکوکاران را به وجود من رونق بخش

امین یا رب العالمین.