سلام خدمت همه دوستان

خواهشا اگه میتونین راهنماییم کنید ممنون میشم

من خواستگاری دارم که کاملا سنتی از طریق خونواده ها با هم آشنا شدیم . سه هفته است کلا مراسم خواستگاری و آشنایی این آقا . آدم باشخصیتین همه ازش تعریف میکنن ولی یه سری ار رفتاراش اذیتم میکنه مثلا عجله داره زود نامزدی کنیم . به گفته خودش خجالتیه مذهبی ولی رفتاراش عجیبه .

هر چه میگم بیشتر صحبت کنیم حتی بریم بیرون با هم صحبت کنیم قبول نمیکنه میگه مشکلی ندارم من شما ، سوء تفاهمی دارین بفرمایید . اصلا ابزار احساسات نداره حتی یک عزیزم ساده تو پیاماش ، تو حرف زدنش  ، شده سه روز هم ازم خبر نمیگیره میگه خواستم مزاحمت نشم برا ارشد میخونی.

در حالی که من نگفتم بهم اس نده. مشاور هم رفتم گفت باید بشناسیدش یا بیاریدش مشاوره در حالی که نمیاد حتی احساس میکنم اشتیاق نداره برای دیدنم چون هر چه میگم با هم بیشتر اشنا شیم قبول نمیکنه میگه من راهمو درست انتخاب کردم راست هم میگه من تعریف از خود نباشه دختر خوبیم به گفته دیگران ولی خوب حداقل انتظار دارم نگرانم باشه احوالم و بپرسه ولی رفتاراش مشکوکه.

به نظرتون به خاطر مذهبی بودنشه یا چی ؟ آخه خونواده اش هم خیلی سنتین من چکار کنم من یه ادم تحصیلکرده تو اجتماعم شاغلم ، میترسم تو زندگی اینده ازش کم محبتی ببینم به راه کج منحرف شم .

من که تا حالا با هیچ نامحرمی حتی حرفم نزدم  همشو گذاشتم برای زندگی مشترکم چرا این سر راهمه ؟ در ضمن تحت فشار خونواده ام میگن بگو اره پسر خوبیه

برام دعا کنید خواهشا محتاجم ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)