سلام ...
بگذارید با یک سوال شروع کنم ...
نظرتون در مورد ارتباط با فرشته ها و دیگر کائنات چیه؟
یکی از چیزایی که ممکنه برای هرکدومتون رخ داده باشه دیدن اعداد یکسان و رند تو ساعت هستش... چند ماهیه که اعداد ساعت خیلی رفته رو مخم ... جدای از اعداد ، ساعت اعداد دیگه مثل پلاک ماشین ها یا مثلا تایمر بازی فوتبال ... اصلا هم دست خودم نیست ...
وقتی به ساعت نگاه میکنم یه عدد خاص میبینم. مثل 11:11... 12:12... 09:09... 17:17... 12:21... 12:34
یا اینکه دارم فوتبال تماشا میکنم یا با کامپیوتر بازی میکنم به تایمر نگاه میکنم عددی مثل 55:55 رو میبینم و اتفاقاتی از این قبیل ...
در روز شاید چهار پنج بار اعدادی از این قبیل ببینم. به بعضی از دوستان و اطرافیانم هم گفتم این موضوع رو ..یه عده شون میگن عاشقی... یه عده دیگشون میگن خرافاتی شدی ... یه دسته دیگشون میگن خیلی حساس شدی .
ولی اصلا دنبال این نیستم که بخوام یه همچین عددی ببینم خیلی اتفاقی و ناخواسته. شما ها هم اینطوری شدید تا حالا ؟
نظرتون چیه؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)