سلام خدمت کاربران عزیز

من یکی از اعضای قدیمی وبلاگ هستم . ۲۱ سالمه و دانشجوی کارشناسی. بعد کنکورم یکی از اقوام دورمون اومدن خواستگاری ولی پدرم مخالفت شدید کردن و بهم خورد . از شانس بدم ایشون از ۱۰۰ درصد هشتاد درصد معیارامو داشت. من از قبل به ایشون یه نیمچه علاقه ای داشتم .

خلاصه ایشون ازدواج کردن .حالا من میترسم ازدواج کنم .میترسم اون معیارای منو نداشته باشه. مثلا من نمیتونم از خانوادم دور بشم دوست دارم حتما تهران باشن . یا چهره و استایل برام مهمه ، خانواده و کاری بودن .

از طرفی میترسم با ازدواج از برنامه های زندگیم عقب بیفتم. من میخوام بعد ارشد دوباره کنکور بدم و یکی از رشته های انسانی رو بخونم. به نظرتون زود نیست واسم ازدواج هنوز وقت دارم . به خدا دارم دیوونه میشم همش بغض میکنم.

لطفن کمکم کنید

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)