سلام به همگی
بنده در آستانه 32 سالگی هستم . اما تا حالا هیچوقت به خواستگاری هیچ خانمی نرفتم هر چند شغل دولتی و پس انداز دارم و تا حدی شرایط ازدواج برام فراهمه . و اما دلایل اینکه تا حالا خواستگاری نرفتم  ؛
اول اینکه در گذشته شکست عشقی سختی رو تجربه کردم و کسی رو که دوس داشتم بنا به دلایلی از دست دادم و ایشون با کس دیگه ازدواج کردن ولی اثرات روانی اون اتفاق بعد از چند سال هیچ وقت برای من کم رنگ نشد.
دلیل دوم اینکه خودم ادمی هستم تقریبا کم حرف و درون گرا و اهل گرم گرفتن با هیچ خانمی نبودم بنا به دلایلی که برای خودم قانع کننده بود و شاید از نظر اونا ادم خشک و بی احساسی باشم در حالی که واقعا اینطور نیس .
سوم اینکه متاسفانه خانواده من زیاد اهل معاشرت با کسی نیستن و شاید باورش برای شماها سخت باشه ولی پدر من با وجود اینکه تقرییا 60 سالشه بسیار خجالتی هستن و کمرو و متاسفانه اعتماد به نفس پایینی داره و همیشه خودشو کمتر از دیگران حساب میکنه و احساس میکنم یه تنه باید بار پیدا کردن یه گزینه و ادامه مراحل رو به دوش بکشم و به نوعی دست تنهام .
ان شاء الله سایه پدر و مادرم همیشه بالای سرم باشه ولی از لحاظ پیدا کردن یه کیس مناسب و خواستگاری و بقیه مراحل اصلا نمیشه روشون حساب کرد . به چند نفر از اقوام و دوستان سپردم که اگه گزینه خوبی سراغ دارن معرفی کنن اما هیچ کدام یا اصلا کسی رو معرفی نکردن یا اگر هم بوده مورد پسند من نبوده .
البته واقعا ادم سخت گیری نیستم . به نظرتون من باید چیکار کنم تا منم یه گزینه مناسب پیدا کنم و سر و سامان بگیرم . تو سایت همسریابی تبیان هم ثبت نام کردم اما خدماتش شامل شهر ما نمی شد .
ممنون میشم راهکار بدین .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)