سلام

دختری 18 ساله م و دختر داییم 15 سالشه . زیاد با خانواده ی داییم رفت و آمد نداریم ولی از طریق تلگرام  با دختر داییم در ارتباطم از عید . خونواده ی هر دو متوسط از نظر مالی و مذهبی .البته ما بیشتر مذهبی هستیم اونا کمتر. اصل قضیه اینه که دختر داییم مسائل شخصیشو به من گفته . از رابطش با دوست پسرش و قراراشون و کلا همه چی رو . پیامای پسره رو تو گوشیش خوندم . کاملا فهمیدم دنبال زنا هست اون پسر . ولی دختر داییم میگه اون منو واسه ازدواج میخواد .

شرایط پسره خوبه، قیافه، وضع مالی، خانواده ، اخلاق (منظورم خوش اخلاقیش هست) و ... . من الآن دو تا مشکل واسم پیش اومده:
1. چطور بفهمونمش که اون پسر ، پسر درستی نیست . زیاد دختر داییم معتقد نیست آخه ، و فکر میکنم چیزی بگم فکر کنه از سر حسادته
2. خودم از وقتی باهاش حرف زدم هوایی شدم.
چیکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)