سلام و خدا قوت به اعضای محترم

لطفا راهنماییم کنید.

من ۲۷ سالمه و همسری ۲۴ ساله دارم. خدا رو شکر زندگیمون عالی هست هیچ مشکلی نداریم با هم. خانمم همسر خیلی خوب و مهربونی هست. تنها مشکلی که داریم این هستش که خانمم موقع پریود شدنش از دو روز قبل از پریود شدن فوق العاده عصبی میشه و درد زیادی دارن .

از دو روز قبل از عادت ماهانشون دل درد و کمر درد های وحشتناکی میگیره. به حدی که باید ببرمش دکتر بهشون دو تا مسکن همزمان تزریق کنن تا اروم بشه. همه جور ازمایشی انجام دادن خانمم. تا پنج روز قبل از پریود شدن همسرم رابطه جنسی نداریم اصلا. موقع روابط جنسی خیلی مراقبش هستم اصلا نمیذارم اذیت بشن.

آزمایش های خانمم مشکلی نداشتن شکر خدا ولی دیگه نمیدونیم چیکار کنیم . ارضای روحی و عاطفیشون میکنم همه جوره. بهمون گفتن بخوابیم داخل اب گرم یک نصفه روز. اینکارو هم انجام دادیم فایده نداشت. 

از روزی که همسرم قرار هست پریود بشن من مرخصی میگیرم داخل خونه هستم از صبحش همه جوره ارومشون میکنم

به نظر شما راهی هست که بتونیم درد رو بیشتر کنترل کنیم به جای تزریق مسکن ها با کلی عوارض؟ تو رو خدا هر راهی سراغ دارید بهم بگید خانمم خیلی اذیت میشه اینجوری.

ممنونم از نظرات همگی ببخشید اگر طولانی شد.


مرتبط:

ریزه کاری هایی از جنس محبت و توجه به خانم ها در دوران پریود

خوردن هندوانه، ترشی، ماست ،خربره ،سیر و لبنیات در دوران پریود

شما دوره ی پریودتون رو چطور حساب میکنین؟

آیا پریود زن ها را بی حوصله می کند؟

علائم و اثرات روانی پریود در خانم ها و آقایان!

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 1 )

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 2 )

تغییر اخلاق خانم ها در زمان پریود


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)