سلام به دوستان خوبم در خانواده برتر

بنده پسری هستم 29 ساله . اخیرا خواستگاری دختری رفته ام که ایشون حدودا 24 سالشه و دختر خوب و موجهی هم هستند. بنده هم از همه لحاظ شرایطم خوبه برا ازدواج و حتی ورزشکارم. با هیچ خانمی رابطه نداشتم و با احساسات یک خانم واقعا آشنا نیستم. اما طی صحبت هایی که می کنیم برای آشنایی ( حدود یک ماه هست ) گاهی اشاره می کنن که "ممکنه بهم بخوره" یا میگن "می تونید برید خواستگاری دختر دیگری"

البته رفتارشون خیلی سرد نیست.حتی چند دفعه رفتیم بیرون خیلی خوش اخلاقن و می خندن و یکی دو دفعه عشوه های دخترونه هم داشتن برای بنده. اما این حرفاشون گاهی نگران کننده است. احساس می کنم بدبین هستن یا اینکه ممکنه بخاطر سنشون بعدا قدر آدم رو ندونن توی زندگی (با توجه به اینکه بنده خیلی خوش اخلاقم).

من دلم می خواد همه چیم برا همسرم باشه و همینطور همسرم هم بهم توجه کنه.

سوال بنده این هست که :

1)  آیا دختر خانم هایی که سنشون بالای 25 سال هست بیشتر قدر همسرشونو می دونن تا یک دختر 23-24 ساله؟

2) این عادیه که چون توی دوران آشنایی هستیم حرفایی زده بشه که خیلی خوشایند نیست؟

3) به نظر شما ایشون علاقه دارن به بنده؟ چه زمانی این علاقه شکل می گیره؟ چطور بفهمم که ایشون علاقه دارن؟ ( راستش من نمی دونم تو ذهن خانم ها چی میگذره و می ترسم بدون علاقه باشن و ازدواج کنیم و زندگی بنده رو هم خراب کنند)

متاهل ها هم به بنده پاسخ بدهند لطفا.

بسیار ممنون و متشکرم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)