سلام
من *2 ساله هستم و یک ساله برای رفتن به سر کار باید از تاکسی استفاده کنم . یواش یواش متوجه شدم یکی از راننده ها توجه خاص به من داره که اوایل فکر میکردم من اشتباه میکنم ولی بعدا که توجه و نگاهاشون خاص تر شد مطمئن شدم  که علاقه ای تو کاره . البته من هیچ گاه سوار ماشین ایشون نشدم چون مسیری که ایشون مسافر میبرن با میسر من فرق داره البته اقای بسیار سنگین و متینی هستند و حدس میزنم سنش کمتر از من باشه .

خودم دختر جدی هستم که حیا و حجاب برام مهمه و تا حالا به این اقا رو ندادم و حتی سرد رفتار کردم و بی محلی کردم و حتی در جواب نگاه هاش رومو برگردوندم که فکر میکردم بهش برخورده باشه که دیگه نگاهشو مراقبت کرد . 

متاسفانه از رفتارها و نگاه های معنی دار همکاراش متوجه شدم منو به راننده های دیگه هم معرفی کرده و شدیدا احساس ناامنی کردم  .

با توجه به اینکه با تاکسی خیلی سریع به منزل میرسم تصمیم گرفتم راهمو دور کنم ولی دیگه نگاه های سنگین روم نباشه ولی همیشه نمیتونم دیر به خونه برسم. دو ماهی هست که این اقا مسافر کشی نمیکنه و حضور نداره ولی میخوام بدونم رفتارهای این آقا چه معنی میتونست داشته باشه وقتی من هیچ تمایلی نشون نمیدادم و سنگین و جدی بودم ؟

فقط برای رفتارشناسی این سوال رو پرسیدم

ممنون


بیشتر بخوانید ...

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

نکنه عکس العمل هایی که نشون دادم چراغ سبز تلقی شده ؟

اقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

من که هیچوقت نمیتونم چراغ سبز نشون بدم

آیا منتظر چراغ سبزی از طرف منه ؟

شما پسرا چگونه به یک دختر چراغ سبز نشون می دید؟

چطور به طرف چراغ سبز نشون بدیم؟

دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه ؟

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

دخترا میتونن نوع نگاه پسرا رو تشخیص بدن؟

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) علت و انواع نگاه های پسران و دختران (۲۷ مطلب مشابه)