سلام به همه

خانوادم یه دختری از آشناهامون برام خواستگاری کرد الانم با هم نامزدیم و دو هفته ای میشه عقدیم . من خیلی خجالتیم تو عمرم با یه دختر حرف نزدم بجز مامانمو خواهرام . به خانمم هم خیلی احساس پیدا کردم به طوری که شب ها حتی نمیتونم بخوابم از بس خوشحالم .

با خانمم فقط (سلام و علیک و حالت چطوره و خوبم ) فقط همین قدر حرف زدم . لطفا بگین چجوری سر صحبت رو باز کنم ،چی بگم؟، خیلی دوسش دارم اما فکر نکنم بتونم بگم . اونم خجالتیه .

لطفا از تجربیاتتون بگین . اول که با همسراتون حرف زدین چی بوده ؟

با تشکر


مرتبط با خجالت کشیدن از همسر:

خجالت میکشم بعد از ازدواج شوهرم منو با ظاهر نامناسب ببینه

عروسی کردم ولی هنوز از شوهر خجالت می کشم

نامزدم بیش از اندازه خجالتی و با حیاست

شوهرم داره با خجالتی و کم حرف بودنش عذابم میده

تازه عقد کردم، خجالتی بودن شوهرم بى نهایت رو اعصابمه

چکار کنم وقتی با شوهرم تنها هستم خجالت نکشم ؟

شوهرم فردی بسیار خجالتی و منفعله و اعتماد به نفس پایینی داره

رمز ازدواج چیه که بعدش زن و شوهر از هم خجالت نمیکشید؟!

خجالتی بودن پسر در دوران عقد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)