سلام

خط آخر سوال اصلیمه . ببینید خیلیا اینجا حرف از اسلام میزنن . من میخوام ثابت کنم که ایران به هیچ عنوان اسلامی نیست و فقط فیلم بازی کردن . از خیلی کارا و چیزها منع شدیم و به اسم اسلام خیلی از چیزها که باید از دوران کودکی آموزش میدیدیم رو بهمون یاد ندادن .

چند تا مثال واضح بزنم

1 - آموزش مسائل جنسی:

در اروپا در سن دوازده سیزده سالگی در کتاب هاشون کامل راجب این مسائل اگر تحقیق کنید میبینید بحث میشه و کامل آموزش داده میشه تو مدرسه .

ولی اینجا از تک تک معلمین و خانواده ها دوری میکنن و اگر کسی هم سوالی پرسید یا چیز الکی بهش میگن به این حساب که خودش بعد ها میفهمه یا اصلا تنبیه واسه اینکه اینو از کجا فهمیدی و هزار کار دیگه ...

خب نتیجه این محدودیت این میشه که بچه خودش میره دنبال این کار و سر از خود ارضایی و زنا و ... در میاره چون بهش نگفتن این گرایش به جنس مخالف و این مسائل در وجودته! همین وبلاگ هم خیلی از این موارد دیدیم .

2- فیلترینگـ:

انسان یه موجودیه که اگر محدود شد اتفاقا بیشتر میره سمتش . الان بیشترین آمار سرج کلمه ی س.ک.س در گوگل متعلق به ایرانه . چون وقتی یه چیزی فیلتره طرف پیش خودش میگه حتما یه چیزی هست که نخواستن من ببینم پس باید ببینم چیه! الان با این فیلتر کردن آیا جوونا نرفتن دنبال فیلتر شکن و این سایتها؟

حجاب نسبت به اون موقع بهتر شده؟

شاید میگین بچه هشت نه ساله سرج کنه تو نت و این سایت ها و راهکارتون اینه که به هیچ عنوان نفهمه در صورتی که با خودتون میگید شیش ساله دیگه بفهمه ولی خود گول زدنه چون آدما یه فرقایی دارن و تو این دوه ی زمانی بچه های نه ده ساله هم متاسفانه یا خوشبختانه خیلی چیزا سر در میارن اون هم به خاطر خود مدرسه و چه میدونم همکلاسیاشون و ... از سر کنجکاوی

3- دل به خواهی هر کاری انجام دادن:

مثلا خیلیا تو همینجا میان میگن مذهبی ، ملاک اخلاق و ... پسر هم مذهبی ملاک اخلاق و ... تو قران و اسلام میبینی بعضی چیزا رو گفته حلال که جه دختر و چه پسر ممکنه خوششون نیاد و میگن این از اسلام نیست!

اگر کسی میگه اسلام پس باید توصیه اسلام رو هم بشنوه که تو همین قضیه ازدواج هم میگه ازدواج آسان!! از دختر چادری و ملاک اخلاق میپرسین مهریه چند تا ؟ میگه 614 سکه ی نا قبل . میگی چرا میگه 14 تا به نیت چهارده معصوم و شیصدتا هم به خاطر اینکه دختر خالم پونصدتا چهارده تا بود .

از پسر مذهبی که تو حوزست میپرسی ملاک چی ( کسایی که حوزه هستن زودتر از بقیه جوونا ازدواج میکنن اکثرا ) میگه اخلاقش و نماز خون بودنش و در آخر هم زیبا و خوشگل باشه!! یعنی کاملا خود گول زنی . از وضع اقتصادی مردم هم نگم بهتره!

و ماشالله هر چی شد بر خلاف اسلام میگن طلاق چه دختر چه پسر که اکثرا دخترا بیشتر میگن طلاق ، خیلی مثال دیگه هست ولی همین قدر کافیه خیلی طولانی نشه .

حالا سوال اصلی ؛

چرا باید نظرات کسایی رو بپذیریم اکثرا درکی به مسائل جوانان ندارن و فکر میکنن راه محدود کردنه؟

چرا اسلامو بد نام کردن با این شیوه مدیرتشون و فقط حرف میزنن در صورتی که میدونن نظرشون فقط مخصوص حوزوی ها و تعداد خیلی اندکی از مردم نسبت به کل جامعست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)