سلام

سوالات لازم در جلسه معارفه از خواستگاری که ساکن کانادا هستند. لطفا به من کمک کنید. به همفکری تک تک شما نیاز دارم.

دختر بین ۲۳ تا ۲۶ سال هستم. خواستگاری دارم که در جریان یک کنفرانس علمی هفت سال پیش با ایشون آشنا شدم اما بعدا از طریق ادامه تحصیل به کانادا مهاجرت کردند. ایشون بین ۲۸ تا ۳۱ سال سن دارند.

به تازگی میخوان برای سفر یک ماهه برگردند و از من خواستند همدیگر را ببینیم و در صورتی که مشکلی نبود برای خواستگاری اقدام کنند.

خواهش میکنم یه لیست از سوالاتی که لازمه ازشون توی جلسه معارفه بپرسم بهم بگید. خصوصا کسانی که آشنایی در خارج از کشور دارند بهم بگند چه چیزایی مهمه که در این مورد سوال کنم؟

من واقعا نمیدونم باید چه سوالاتی را مطرح کنم. شما اگر جای من بودید چه می کردید؟

تشکر از دوستان و حامیان عزیزم در خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)