سلام

خواهرا داداشای گلم . جوونی هستم عزب . اخلاقم خیلی خوبه که خب بالاخره یک از شروط انسانیته پس به اخلاقم نمی نازم . یک کار معمولی دارم و خدا روزی میرسونه . نماز و روزه هام و همه چیم الحمدالله برای خودم کامله و ان شاء الله مقبول درگاه خدا ( چه میکنه این بازیکن :)

و اما مشکل :

چند سال پیش بخاطر چشم و هم چشمی و اغفال دیگران دماغمو عمل کردم . خب خوب از آب در اومد . اما الان که فکر میکنم میخوام برم خواستگاری ، خجالت میکشم بگم مماغم عملیه  یا مثلا طرف متوجه بشه و فاتحه . حتی فکرش آزارم میده به همین غلظت و شدت :)

کمک کنید بلکه به صراط مستقیم متمایل شدم و اگه نشد صراط مستقیم به سمت ما ! خواهرا جهادی کامنت بذارن لطفا ، ببینم با خودم چند چندم  . والسلام ، اللهم عجل لولیک الفرج  .

همه با هم الهی آمین .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)