سلام

از 16 سالگی تا الان که 22 سالمه به دختر خالم علاقه دارم. دختر خالم الان 21 سالشه.از همه نظر هم شبیه هم هستیم ( خانواده, وضع مالی, فرهنگ و ... ) .

اما متاسفانه هنوز نتونستم به دختر خاله لفضا بگم که بهش علاقه دارم .البته طوری با مهربونی با هاش برخورد می کنم که یه بچه 2 ساله هم می فهمه که به دختر خاله علاقه دارم. از اون طرف دختر خالم هم رفتار خوبی باهام داره , رفتارش طوری هست که حداقل من احساس می کنم بهم علاقه داره اما اون هم خجالت می کشه علاقش رو مطرح کنه.

البته من برای ابراز علاقم خجالت نمی کشم می ترسم با ابراز علاقه مشکلات خانوادگی ایجاد شه. اگه احتمال یک درصد دختر خاله موضوع رو با خانوادش مطرح کنه رابطه دو تا خانواده بهم می خوره .

خوب اگه فقط پدر و مادر دختر خالم باشن مهم نیست چون منطقی برخورد می کنند اما این وسط دو تا برادر داره این دختر خالم که تو سن و سال خودم هستن . یکیشون 24 ساله و دیگری هم 26 ساله.

من از این قسمتش می ترسم که این علاقه رو ابراز کنم و این دو تا پسر خاله ضد حال بهم بزنن, لطفا کمک کنید من خیلی گیج شدم. تو این دوران از 16 سالگی تا 22 سالگی به هیچ دختری ابراز علاقه نکردم چون فقط به این دختر خالم فکر می کردم اما الان سن دختر خاله طوری شده که اگه زود نجنبم یهو دختر خاله از دستم می پره می ره.


مرتبط:

از دختر یکی از همکارانم خوشم اومده اما میترسم برم جلو

موانع ابراز علاقه بعضی از پسران به یک دختر باوقار

به دلیل کم رویی نتونستم به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم

چطور به دختر مورد علاقه م ابراز علاقه کنم؟

سوال از آقایون درباره ابراز علاقه به دختر مورد علاقه شون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه)