سلام

من واقعا به کمک نیاز دارم  . دارم نابود میشم هیچ جایی رو جز اینجا پیدا نکردم برا حرف زدن .ممنون میشم کمکم کنید.

من دخترم و 19 سالمه ، امسال کنکور دارم درسم و معدلم هم خیلی خوب بود ولی یه چیزی که واقعا زندگی و درسمو مختل کرده تخیلاتی بودنم هست.

راستش من یه دنیای دیگه توی ذهنم برا خودم درست کردم و واقعا انگار دیگه نمیتونم حقیقت رو ببینم همش توی تخیلاتم هستم دارم دیوونه میشم اصلا حواسم به هیچ چیز و هیچ کس نیست چه برسه به درس خوندن.

قبلا تخیلاتم کمتر از الان بود ولی الان علاوه بر بیشتر شدنش جنسی هم بش اضافه شده.تقریبا دو ساله که تخیلات جنسی هم دارم اولش کم بود و بعد از تخیلات احساس گناه داشتم و پشیمونی اما الان دیگه احساس گناه هم ندارم اصلا دیگه نماز هم نمیتونم بخونم.

باورتون نمیشه صبحا که از خواب بیدار میشم اول از هم فکر جنسی دارم بعدشم شروع میکنم به آهنگ گوش کردن! با آهنگ تخیلاتم 10 برابر میشه دیگه تا آخر شب همین آشه و همین کاسه... کل روزم میشه تخیل جنسی و غیرجنسی و آهنگ و اینترنت.آهنگ و اینترنت خیلی تخیلاتم رو افزایش میدن ولی ترکشون خیلی سخته برام خیلی!! واقعا نا امید شدم حالم داره از خودم به هم میخوره.خواهش میکنم اگه راهکار دارید حتما بگید تا حداقل این دو ماه رو بتونم این چیزا رو ترک کنم و درس بخونم.اگه این دو ماهو خوب بخونم رشته ای رو که میخوامو میتونم بیارم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)