سلام
با دختر خانمی با اطلاع هر دو خانواده مدتی است معاشرت می کنم و بهم بسیار علاقمندیم . ویژگی ها و مزایای بسیاری دارند و در بسیاری جنبه ها بسیار مورد نظر من هستند . اما مشکلی که با ایشان دارم که تحت هیج عنوان رازدار نیستند .
یعنی موارد داخل خانه شان را به طور کامل به من می گویند . در ابتدا فکر می کردم ایشان به من اطمینان می کند و این موارد را می گوید . اما از نوروز به این بعد متوجه شدم موارد کم اهمیت در رابطه خودمان را که اصلا نقشی در رابطه ما ندارد و من به ایشان گفته بودم و تاکید کرده بودم که راز است و بین خودمان بماند را به طور کامل به دیگران و حتی اقوام من گفته است. متاسفانه  این کار را در چندین مورد تکرار کرده اند.
حرف در دهانش بند نمی شود و مانند زنانی است که برای گفتن حرف به همه کافی است به ایشان بگویید.
حتی زمانی که به ایشان تاکید می کنم که فلان مورد مثلا خاطره دوران کودکی من بین خودمان بماند و به هیج عنوان به کسی گفته نشود، می گوید باشه و من راز نگه دارم؛ اما چند روز بعد همان حرف را از دیگران می شنوم .
نگران هستم که در آینده و پس از ازدواج راز خانواده مان و مواردی که شخصی بین خودمان است  افشا گردد و دهان به دهان بچرخد.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)