سلام

دختری هستم 25 ساله  ، فرزند اول خانواده ، به غیر خودم یک خواهر دارم  با تفاوت سنی 2 سال و برادری  که 10 سال ازم کوچکتره  .

پارسال یکی از اقوام مون برای  خواستگاری خواهر  امدند با وجود مخالف پدرم به دلیل  اینکه من هنوز ازدواج نکرده بودم ولی من راضیشان کردم . من هرگز راضی به اینکه خواهرم به خاطر من خواستگارش را رد کند نبودم ، چون اون پسر خوبی بود و الان هم شوهر خواهرم است  همین پارسال عقد کردن .

رابطه من با هر دویشان خوب است و هرگز از کارم پشیمان نیستم حتی قبل ترها هم به خواهرم می گفتم اگه خواستگار خوب امد برو . 

حالا سوال من این است با وجود ازدواج خواهر کوچکترم ایا شانس من برای ازدواج  کم می شود  ؟ آیا کسی بوده شرایطش مثل من  باشد و توانسته باشد ازدواج کند؟ لطفا اقا پسر ها هم جواب بدهند آیا به خواستگاری دختری مثل من می روند ؟ 

دلیل  ازدواج نکردن من سخت گیری از طرف من نبوده و بیشتر از طرف خانواده پسرها مورد سخت گیری قرار گرفتم . خواستگاری هایی که فراتر از جلسه اول نمی رفته . من دختر بدی نیستم . محجبه  هستم و اهل دوستی با پسرها هم نبودم فقط شانسم برای ازدواج تا الان کم بوده.


مرتبط:

از ترس خواهر بزرگترم که مجرد هست، جرات نداریم بگیم خواستگار داریم

به خاطر اینکه خواهر بزرگتر دارم نمی تونم ازدواج کنم

از ترس واکنش های خواهر بزرگترم، دو دل هستیم که خواستگار راه بدیم

ازدواج خواهر کوچکتر با وجود داشتن خواهر بزرگتر مجرد

خواهر بزرگترم در ازدواج سختگیره ، من به خواستگارم چی بگم ؟

ازدواج با دختر کوچکتر با وجود خواهر بزرگتر

به دختری علاقمند شدم که دو خواهر بزرگتر مجرد داره

تحمل ازدواج خواهر کوچکترم رو ندارم

خواستگار خوبی دارم اما دو مانع جدی سر راهم قرار داره

خواهر کوچکترم ازدواج کرد، الان انگار سرخورده شدم

خواهر مجرد بزرگترم خیلی در حقم لطف کرده ولی مانع ازدواجم شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) ازدواج خواهر کوچکتر (۱۴ مطلب مشابه)